Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Oh wat is de foto van de steenuil mooi. Wat een spectaculaire vogels zijn dat toch. Je bent een bof bips met zoveel mooie vogels bij jou in de omgeving.
Die steenuil zat niet echt vlak bij mij in de omgeving Twa Twa.
--
Deze Bonte Vliegenvanger man wel:
Maar ook deze soort krijg je er niet zomaar vanzelf op.
Heb je wel eens een Bijeneter bij jou in de omgeving gezien Henk.
Ik vind dat ook zo een mooie vogel. Toevallig zag ik een plaatje op het internet van deze prachtige vogel
Last edited by Krijn Toet; 28-05-2016, 11:01.
Reden: tekst toegevoegd
Bij vlagen ben ik geniaal; alleen is het nu even windstil.
Heb je wel eens een Bijeneter bij jou in de omgeving gezien Henk.
Ik vind dat ook zo een mooie vogel. Toevallig zag ik een plaatje op het internet van deze prachtige vogel
Voor enkele jaren terug waren er enkele bijeneters in mijn omgeving op een half uur rijden maar daar werd ik te laat van op de hoogte gesteld.
Ok, Henk.
Volgend jaar ga ik in mei naar Frankrijk om de Bijeneters te fotograferen. Het is een verzorgde reis/workshop.
Ik vind deze vogel zo fascinerend dat ik daar wel wat euro's voor over heb.
Bij vlagen ben ik geniaal; alleen is het nu even windstil.
Veel succes toegewenst dan alvast. We zien de foto's mettertijd dan wel verschijnen.
-
Grote Lijster.
In tegenlicht gefotografeerd want een andere mogelijkheid had ik daar niet.
Ik kom ze eigenlijk nooit tegen maar deze heeft vast jongen bij mij in de omgeving.
Ik had hem/haar al een paar keer gezien op dat stukje gazon bij mij in het dorp.
Ze zijn een stukje groter dan b.v. een merel. Nog een behoorlijk grote vogel. Ze vallen dus wel op als je ze in je tuin hebt.
Opmerking