Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Beterschap toegewenst dan maar Danny. Foto's komen niet op de eerste plaats immers.
Dank je wel. Inderdaad foto's komen nu niet op de eerste plaats.
__________________________________________________ ___________
Of toch wel ???
Deze namiddag volgende .... Plots hoorde ik een klap tegen het raam. Keek naar buiten en zag volgend tafereel.
Torenvalk in gevecht met een tortel. Dit kon ik toch niet laten ... rap m'n Canon van onder het stof genomen
Foto's (2) zijn geschoten vanuit de keuken, los door het vensterglas heen.
Ha, ha, je kon het toch ff niet laten om die "torenvalk?" er op te zetten. Had ie net mooi wat te eten deze sperwer dus.
Het is overigens nog maar de vraag of dat duifje ook daadwerkelijk gered is, hij kan best de scherpe nagels van de sperwer door zijn huid gehad hebben.
-
2 van deze stierbeesten hebben mij gisteren danig lastig zitten vallen:
Last edited by Henk3; 16-05-2015, 10:41.
Reden: Dacht een fout te zien.
Henk, geen gevaarlijke situaties toch hoop ik? Ik ben een keer achterna gezeten door een jonge stier op de Planken Wambuis. Dat is iets wat ik niet snel nog een keer hoop mee te maken.
Viel op zich mee Jobert. Deze beesten zijn erg nieuwsgierig van aard en niet bang. Ze stonden opeens achter me op een paar meter. Dat was me te dichtbij. Het viel me nog niet mee om ze daar weg te krijgen. Maar gelukt. Tijdje later gaan ze pal voor me staan en liggen tussen mij en mijn onderwerp. Het heeft ongeveer anderhalf uur geduurd voor ze vanzelf weggingen. Overigens heb ik hier al eens een verhaal verteld over deze dieren die mij aanvielen met 7 of 8 stuks tegelijk en waarbij ik voor mijn leven heb moeten lopen. De camera geeft een afstand van 9,91 meter aan. Op 191 mm gefotografeerd, volle foto dus.
Opmerking