Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ja , want de bovenste heeft Ron bewerkt , dat heet pronken met andermans veren.
    anders zoiets gewoon vermelden vind ik.
    Last edited by Barend; 21-03-2015, 10:07.

Opmerking

• Henk , de heggenmus komt tot een meter of twee bij me maar dichterbij niet hoor, is toch leuk als je ze met wat voer dichterbij kan halen , wat de roodborst betreft die is wel brutaal hier die komt soms wel op de meter ,zeker met wat meelwormen.
      de groene specht was er gisteren laat ook nog even maar als je met je camera terug bent is hij weg, je zou heel de dag met je camera moeten rondlopen haha
      maar weer een nieuwe dag en maar proberen, ik heb nu ook wat eikels gestrooid dus wie weet voor de gaai.
      succes

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Barend Bekijk Bericht
        ja , want de bovenste heeft Ron bewerkt , dat heet pronken met andermans veren.
        Dat is toch niet erg als ik hem hier laat zien. Ik heb de foto gemaakt dus ik mag er mee doen wat ik wil...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
          Dat is toch niet erg als ik hem hier laat zien. Ik heb de foto gemaakt dus ik mag er mee doen wat ik wil...
          tis goed matthijs , je doet maar,

je kan er ook bij zetten bewerkt door Ron , dan ben je goed bezig en nu niet. succes

Opmerking

tis goed matthijs , je doet maar,

je kan er ook bij zetten bewerkt door Ron , dan ben je goed bezig en nu niet. succes
            Oke, mijn excuus daarvoor.

Bij deze: Hij is bewerkt door Ron62 van Photodrome

Dit was het origineel:

Opmerking

• Kuifeend:

Opmerking

ja , want de bovenste heeft Ron bewerkt , dat heet pronken met andermans veren.
                anders zoiets gewoon vermelden vind ik.
                Zo had ik een kennisje die mijn foto's (van een rivierkreeft) in wilde sturen naar een fotowedstrijd. Onder haar naam. Ook zo grappig.....

Groetjes, Chantal
                http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

• Meningen verschillen.

Het blijft toch Matthijs' foto.
                  Als iemand voor hem de foto bewerkt kan hij daar toch alleen maar van leren?

Mijn jongste zoon speelt ook wel eens met een fotootje van mij. Ik heb er geen bal interesse in maar hij doceerd Photoshop op hoger beroeps onderwijs niveau en doet het allemaal met zijn ogen dicht en handen geboeid achter zijn rug. Ik vind het wel eens leuk het verschil te zien tussen een bewerkte en niet bewerkte foto, en te zien krijgen wat er zo allemaal niet kan met Photoshop ( en andere programmas natuurlijk)

Maar het blijft mij niet boeien omdat ik plaatjes schiet voor mijn eigen plezier.

Op verschillende vogel foto groepjes waar ik voornamelijk mee kijk, zijn het grotendeel van de foto's bewerkt. Suum cuique leerde ik vroeger al op school.

Voor mij doet Matthijs het fijn. Hij is tenslotte pas 13 en plaatst meer foto's dan menig een op dit forum. Houden zo!

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Misschien geen foto van een vogel, wel vogel gerelateerd. Van wie o wie zou dit nest zijn? Ik heb zo mijn vermoedens, want deze vogel broedt elk jaar in onze tuin, en steeds op een andere plek haha.
                    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                    Vergeet niet te kijken op mijn site!
                    http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Klopt helemaal
                        Haha is goed, maar ze zijn nu alleen nog maar aan het bouwen, dus verstoren is een beetje lastig op dit moment. Enige nadeel is dat deze vogel zich naast onze poort heeft gevestigd haha.
                        Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                        Vergeet niet te kijken op mijn site!
                        http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

• Pimpelmeesje:

Glanskop:
                          Last edited by Henk3; 22-03-2015, 10:00.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mooie foto's henk

was vandaag in amsterdam geweest en tewijl ik door het vondelpark liep kwam ik een stuk of 10 alexanderparkieten tegen. heb foto's gemaakt maar kwam er achter dat de camera niet goed afgesteld was, jammer van de foto.
                            groeten gijs

Opmerking

• Goed gekeken Gijs? Alexander parkieten of Indian ringnecks?

Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

Groet, Kees, Tauanga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• ja je hebt gelijk case, zat zo in mijn hoofd dat ik de goede naam moest onthouden dat ik het alsnog fout zei.
                                groeten gijs

Opmerking

Working...
                                X