Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Matthijs , dit is een wat mindere foto , de kabel komt goed over maar die zie ik liever niet bij deze vogel , hoe zit het nu, zit hij vast of niet anders even de kabel weg werken.
Matthijs , dit is een wat mindere foto , de kabel komt goed over maar die zie ik liever niet bij deze vogel , hoe zit het nu, zit hij vast of niet anders even de kabel weg werken.
succes.
Matthijs en Barend, het leuke aan deze foto is juist dat het lijkt of de blauwe reiger vast zit aan die draad. Ook net precies die draadknoop/slinger bij de poten.
Als je in deze foto de draad weghaalt blijft er van de hele foto helemaal niks over want voor de kwaliteit hoef je zulke foto's eigenlijk niet te bewaren.
Matthijs en Barend, het leuke aan deze foto is juist dat het lijkt of de blauwe reiger vast zit aan die draad. Ook net precies die draadknoop/slinger bij de poten.
Als je in deze foto de draad weghaalt blijft er van de hele foto helemaal niks over want voor de kwaliteit hoef je zulke foto's eigenlijk niet te bewaren.
Mijn bedoeling was ook om het net te laten lijken of hij vast zat. Op die kabel zit zo'n ding en daardoor leek dat net.
Hier een foto zonder die kabel:
-----
Even over die scherpstelpunten, kan ik die op de plek op de foto veranderen?
Last edited by MatthijsH; 08-11-2014, 10:49.
Reden: Vraag camera
Zag er veel in de voortuin zitten. Maar drie jaar geleden heeft de gemeente alle rozenstruiken in onze straat verwijderd, en nu zijn ook de groenlingen verdwenen. Jammer
groetjes fons
Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
uit het restant de rest van het land.
Opmerking