Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Zijn er bij jullie al veel paddestoelen e.d. te vinden? Ik zie hier nog niet zo heel veel. Nu ben ik de laatste tijd ook niet heel veel in het bos wezen kijken. Het is toch een hele leuke bezigheid.
Kom maar door hoor met die vlinders al dan niet in de buik. Kijken zonder commentaar kan ook.
Nou het langste eind, daar moet de kenner dan maar over twisten......
Wat ik al schreef, ik ben geen voetballer en ook geen volger. Ze moeten wel winnen natuurlijk. En dan ook maar meteen het langste eind nemen.
De achtergrond in bovenstaande foto mag je wel iets de hooglichten gaan dimmen.
----
Voor onderstaande foto hoefde ik het erf niet eens af, wel ff de achterdeur uit.
Kijk Henk, ik heb hem gevonden, heb er zeker geen probleem mee dat u hem nog een keer plaatst want het is een prachtige foto!
Hij staat op de ook vorige pagina
Zijn er bij jullie al veel paddestoelen e.d. te vinden? Ik zie hier nog niet zo heel veel. Nu ben ik de laatste tijd ook niet heel veel in het bos wezen kijken. Het is toch een hele leuke bezigheid.
Nee, eigenlijk was het eerder aan de magere kant in het bos. Hier en daar wel enkele te zien, maar niet zoals verwacht. Nu het weer aan het veranderen is, hoop ik straks op meer.
Ja, wel leuk om te doen en komt de conditie zeker ten goede. Is een beetje "wringen en plooien" vooral als je geen geschikte lens hebt voor zo'n spul !
je bent nogal van de paddo's Danny?
Dit is trouwens de honderdste foto die ik in dit topic hebt geplaatst.
Proficiat Matthijs ! Je wordt alsmaar beter !
Paddo's ? Ja, ben er eigenlijk wel zot van ! Moet je ook eens proberen ... is een leuke bezigheid en eens iets helemaal anders dan telkens "veren" fotograferen. Grenzen verleggen, noemen ze dit hier.
Paddo's ? Ja, ben er eigenlijk wel zot van ! Moet je ook eens proberen ... is een leuke bezigheid en eens iets helemaal anders dan telkens "veren" fotograferen. Grenzen verleggen, noemen ze dit hier.
M.v.g.
Danny
Haha, bedankt
Ik vind het wel leuk hoor af en toe eens wat anders
Kijk Henk, ik heb hem gevonden, heb er zeker geen probleem mee dat u hem nog een keer plaatst want het is een prachtige foto!
Hij staat op de ook vorige pagina
Matthijs, jouw geheugen is erg goed. Goed gezien. Af en toe plaats ik wel eens wat van recente datum tussendoor maar meestal loop ik wel een eindje achter met plaatsen. Daar komt het dan door denk ik.
Opmerking