Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
    @Barend:
    Ik ga elke dag de polder in met mijn hond en vaak met camera maar ik vind het toch tegenvallen. Bij mij in de buurt ligt een natuurgebied "de zwaakse weel", daar ga ik vaak naar toe en qua watervogels zit er wel wat maar alleen het standaard.

@Henk:
    Bedankt voor de tip, ik ga het eens opzoeken!

Ik zou zeggen laat je hond thuis , de meeste beesten nemen de benen als ze hem zien , dan komt er niets op de foto,
    en ik kan het niet genoeg herhalen maar is blijkbaar wel nodig , leer je camera eerst eens kennen en ga dan over op kopen van in mijn ogen onnodige lenzen, ga tot 600mm op een statief , hou het leuk maar dan ben je wat jaren verder.

Henk . plompe toren is nog wel een stukkie fietsen voor hem maar dit gebied is momenteel afgesloten ivm de dijk versterking , je mag er zelfs niet lopende komen.

Opmerking

• Dank je Gijs.

Dat was mij nog niet bekend Barend. Hier kan er iets meer over gelezen worden:http://www.zeeweringen.nl/dbdocs/file_135.pdf
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Barend, ik zal voortaan mijn hond thuishouden. Maar ik vroeg alleen maar wat info over de lens en verder bedoelde ik er niks mee. Maar hij viel me gewoon zomaar op

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
          Dank je Gijs.

Dat was mij nog niet bekend Barend. Hier kan er iets meer over gelezen worden:http://www.zeeweringen.nl/dbdocs/file_135.pdf

Ik kom daar zeer veel maar helaas mag het nu tijdelijk niet ,
          een groene specht komt alweer twee weken bij mij in de tuin maar ik krijg de kans niet als er ook maar iets beweegt is hij/zij weg , vanmorgen zat hij op de wei achter en is daar zeker 10 min aan het eten zoeken geweest maar ik kon niet bij mijn camera anders was hij weg geweest en zou me gezien hebben , ergens moet je altijd je camera om je nek hebben haha maar dan zie je niets?
          ik ga maar eens zitten onder mijn netje en kijken of het lukt.

Opmerking

• De Groene Specht hoor ik bijna dagelijks. Soms zie ik hem ook en ik wacht op de dag dat ie plotseling voor mij zal zitten.

--
            Gele kwikstaat, kijkt de verkeerde kant op:
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nog een hele oude foto. ik geloof vier jaar terug met mijn cameraatje. Finepix A920 die heel oud is

Opmerking

• Die heb je niet in eigen land gefotografeerd zo te zien Matthijs. Grote vogel zo.

--
                Voor wie het interesseert: Ik ben afgelopen nacht weer opnieuw opa geworden van een babymeisje van rond de 8 pond.

-
                Jonge gele kwikstaart:
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nee inderdaad niet Henk, ik geloof in Duitsland of Zwitserland maar ik weet het niet precies meer...

Gefeliciteerd

Opmerking

• gefeliciteerd henk, en weer een mooie foto
                    groeten gijs

Opmerking

• Gefeliciteerd Henk
                      Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                      uit het restant de rest van het land.

Opmerking

• Hartelijk gefeliciteerd Henk.
                        groetjes
                        Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• van harte gefeliciteerd Henk, met je nieuwste kleindochter............
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Van harte Henk met je kleinkind.
                            Mvg,
                            Kingfisher.

Opmerking

• Henk , proficiat.

Opmerking

• Matthijs woon jij ver bij Wissenkerke vandaan????

Opmerking

Working...
                                X