Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ja heb het ook gezien op het nieuws maar volgens mij is de preciese tijd niet genoemd.
    groeten gijs

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher Bekijk Bericht
      Vanavond misschien het Noorderlicht bekijken?
      Ben bang dat we er hier alleen niets van mee krijgen,maar wie weet?
      Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Erg bedankt Danny, ik begin er steeds meer plezier in te krijgen

Opmerking

• Bij deze foto's heb ik zelf de ISO sluitertijd en diafragma ingesteld.
          Welke vogels zijn dit?
          Ik weet het namelijk niet...

Last edited by MatthijsH; 12-09-2014, 11:41.

Opmerking

• Last edited by Henk3; 12-09-2014, 13:43.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Heel erg triest, vooral ook omdat het eigen kweek is. Even depri zijn is begrijpelijk, maar stoppen met je hobby zou ik niet doen.
              Daar krijg je meestal spijt van en probeer dan maar weer eens goede vogels te vinden.
              Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
              uit het restant de rest van het land.

Opmerking

• Vanwaar die tweestrijd? Als je dat beest flink laat schrikken zie je die echt niet meer terug. Gooi er een emmer water naar toe en hij is genezen. De tweestrijd tussen laten leven of doodmaken hoef je niet voeren, er is gewoon een goede tussenweg.

Opmerking

• Henk gaat het vandaag weer een beetje beter met je?
                  Wat een pech zeg, erg hoor, wat een vervelende vogels kunnen het zijn, maar ja de natuur he.
                  Kun je geen andere oplossing bedenken misschien, want ophouden is z'n zonde.
                  groetjes
                  Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                  http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• Opmerking

• dat is kl*te Henk. echt jammer van die mooie vogel.

heeft de sperwer de man tegen het gaas aan getrokken, of is de vogel van de schrik overleden ?

anders zou je nog dubbel gaas kunnen overwegen, bij de eerste optie.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Vraagje, welk gratis bewerkings-programma zou ik kunnen downloaden voor mijn foto's ? Welke programma's gebruiken jullie zoal ? Als ie geld kost mag het ook, want dan heb ik direct een verjaardagscadeau
                        Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                        Vergeet niet te kijken op mijn site!
                        http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                          dat is kl*te Henk. echt jammer van die mooie vogel.

heeft de sperwer de man tegen het gaas aan getrokken, of is de vogel van de schrik overleden ?

anders zou je nog dubbel gaas kunnen overwegen, bij de eerste optie.
                          Allemaal bedankt voor het medeleven etc.
                          Ton deze man is van schrik overleden. Het is ook nogal wat voor de vogels als er zo'n grote rover voor de vlucht op hen aan het jagen is.
                          Zo'n sperwer vrouw is bijna 2x zo groot als een mannetje.
                          Ik heb aan de buitenzijden van het gaas al een vijvernet gespannen. Maar dat houd die beesten nog steeds niet afdoende weg dus.

JT, die tweestrijd zat hem bij mij niet in het doodmaken van dat beest of laten leven maar ik had hem flink moeten laten schrikken en dat heb ik nagelaten omdat ik het dan ook weer zulke prachtbeesten vind. Ik zou erg blij met zo'n vogel zijn als ik hem van dichtbij kon fotograferen maar ja daar heb ik hier helemaal niks aan. Volgende keer gaat ie zich rot schrikken als ik thuis ben. Hopelijk heeft ie vanmiddag hier niet geweest want ik was afwezig en ben net weer thuis dus morgenvroeg maar weer zien.

Barend, ik weet dat het niet alleen bij mij een probleem is. Flink klote als je hier mee van doen hebt.

--
                          Birdbreeder je zou GIMP kunnen downloaden, kost niets.
                          Als het geld mag kosten is photoshop een mooie optie.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• jammer van de vogel en succes ermee. als je er gewoon een keer een emmer water heen gooit of de tuinslang er bij pakt hebben ze het toch al door dat ze er niet mogen komen. je doet hiermee het beestje geen pijn en jij bent van je probleem af.
                            groeten gijs

Opmerking

• dit schrikt ze echt niet af hoor een emmer water , ja mogelijk de emmer die hij/zij tegen de kop krijgt.

grr ze maken me pissig.

Opmerking

• Het leven gaat weer door mensen.
                                --
                                Grote Bonte Specht:
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X