Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik wil zaterdag nog even kijken voor de camera en voor de gene die niet weten waar het over ging: [/URL]
Maar ik moet dan nog zo'n soort touw voor om mijn nek en wil ik graag nog een tasje erbij.
Kan iemand als je het weet een link doorsturen van die site.
Als het goed is zit het nekkoord er wel bij en de lenstas ook.
Vraag ook om het boekje wat bij de camera hoort.
En de doos waar de camera in gezeten heeft bij aankoop.
De aankoop bon is ook mooi om er bij te hebben.
Daar zal ik ook om vragen maar hij is 2e hands
Dus waarschijnlijk zit dat er niet bij helaas en het koord stond ook niet op de foto. Maar weet je misschien een site waar je die kan kopen voor deze camera? en het tasje
Ik wil zaterdag nog even kijken voor de camera en voor de gene die niet weten waar het over ging:
Maar ik moet dan nog zo'n soort touw voor om mijn nek en wil ik graag nog een tasje erbij.
Kan iemand als je het weet een link doorsturen van die site.
Alvast bedankt
Groeten Matthijs
ik heb deze zelf ook met camera nikon D2300 ben er zef ook tevreden
over
Daar zal ik ook om vragen maar hij is 2e hands
Dus waarschijnlijk zit dat er niet bij helaas en het koord stond ook niet op de foto. Maar weet je misschien een site waar je die kan kopen voor deze camera? en het tasje
Het maakt eigenlijk niet uit of ie 2e hands is hoor. Dergelijke zaken horen er gewoon bij.
Matthijs, ook dit is een mooie set maar voor de vogelfotografie zul je wel milimeters te kort gaan komen. Er is echter ook veel meer te fotograferen dan vogels alleen.
Overigens kun je lenzen die je niet gebruikt ook weer verkopen eventueel.
Dat denk ik ook dat ik wel iets te kort kom maar hiervoor heb ik jet zelfs mey monder mm gedaan. Maar ik denk dat het voor een 12 jarige wel een mooi begin is.
Opmerking