Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Geen idee hoe zo'n dikke sterke nek je hebt maar ik kan je wel vertellen dat zo'n ding nog wel wat gewicht heeft met lens en al. Kijk maar even op internet wat het allemaal weegt.
Body: Gewicht, 455 gram zonder batterij.
Lens: bijna 2 kilo.
Opmerking
-
Torenvalk. Thuis op de computer zag ik pas dat mijn lens een tikkie ingeschoven geweest was.
Putter:
Opmerking
-
Prachtige hobby heb je Krien. Leuke filmpjes. Zal je wel een tijdje gekost hebben om al die decoratie op de bodem te krijgen.
Opmerking
-
Het zou wel een uitdaging zijn Barend maar waarschijnlijk wordt um dat niet meer hoor.
--
Putter:
Opmerking
-
leuke filmpjes Krien, maar wat een zooitje daar op de bodem. kon je niet wat opruimen.......groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Berichtleuke filmpjes Krien, maar wat een zooitje daar op de bodem. kon je niet wat opruimen.......
Voor de vissen is het niet zo erg denk ik, die hebben er een mooie schuilmogelijkheid aan.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtWaarschijnlijk is dat er neergezet speciaal voor de duikschool.
Voor de vissen is het niet zo erg denk ik, die hebben er een mooie schuilmogelijkheid aan.
nee ik kan niet tegen zoet water daar krijg ik uitslag van haha geef mij maar zout water.
Opmerking
-
Opmerking
-
Wat een prachtige foto Henk
Opmerking
-
Dankjewel Heidi.
--
Fazanthaan:
Opmerking
Advertentie