prachtige geelgors henk!, ik denk een mannetje?, mooie foto's danny, en klopt ton heb je gelijk in, halen idd neste leeg en laten andere vogels niet met rust, maar toch de kleuren en postuur van deze vogel blijf ik prachtig vinden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtBedankt hoor voor de reakties. Van Tuijl, ik wou dat ik die kennis ook had die jij hebt over vogels maar dat gaat mij niet lukken in die mate met die gaatjespan van mij.
over die ekster, wel eens goed naar een vliegende ekster gekeken mensen? fantastische luchtacrobaten! en dan die kleuren die te voorschijn komen als de zon schijnt op het ''zwarte'' van de eksters...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069prachtige geelgors henk!, ik denk een mannetje?, mooie foto's danny, en klopt ton heb je gelijk in, halen idd neste leeg en laten andere vogels niet met rust, maar toch de kleuren en postuur van deze vogel blijf ik prachtig vinden.
--
Heggemus:
Opmerking
-
[QUOTE=Henk3;251386]Inderdaad een mannetje. Kan wel een jonge vogel van vorig jaar zijn.
kan je gelijk in hebben henk, zag te veel geel op de kop voor een pop te zijn, maar toch je moet maar het geluk hebben voor ze tegen te komen, en dan nog een prachtige foto er van kunnen schieten!.
kan maar 1 ding zeggen, ga zo door henk!!.
Opmerking
-
Opmerking
-
wat is dat voor een soort Willem ?groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Berichtwat is dat voor een soort Willem ?Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
-
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
Of het moet een juveniel exemplaar zijn?Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
Advertentie