We worden gestalkt door een mus. Meneer zit steeds tegen het raam aan te vliegen, en knalt tegen elk raam aan. Volgens mij wil hij gewoon graag naar binnen? Wat zou de oorzaak hier van kunnen zijn? Ik heb een leuke foto van hem kunnen maken, wat voor soort mus is dit? Mijn eerste foto van een wilde vogel waar ik zeer tevreden mee ben. Sorry dat het raam zo vies is!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
-
Dat is een huismus man.
Het zou misschien kunnen dat ie zichzelf in het glas ziet en daarom contact wil zoeken met zijn spiegelbeeld. Ik geloof eigenlijk niet dat ie specifiek naar binnen zou willen hoor.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht-
Leuke citroenvlinder tuiquila.
--
voor het gemak heb ik even een mailtje naar de vlinderstichting gedaan.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtDat is een huismus man.
Het zou misschien kunnen dat ie zichzelf in het glas ziet en daarom contact wil zoeken met zijn spiegelbeeld. Ik geloof eigenlijk niet dat ie specifiek naar binnen zou willen hoor.
, ik heb eens een torenvalk bezig gezien tegen het spiegelglas van een kantoorpand telkens knalde hij tegen de indringer die hij dus zelf was ,de dag erna lag hij wel kapot.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl Bekijk Berichtik heb me gister suf gezocht tequila en Henk maar ik zie hier geen citroenvlinder in! tja hij houd de vleugels wat meer opgevouwen maar ik mis de punt die ze ze hebben aan de achtervleugel daarnaast zie ik geen stip op de onderkant van de vleugel en ook het lichaam (kleur ogen bijv.) komt niet overeen. kortom de vlinder is geen citroenvlinder. het is wel een witje maar welke?
voor het gemak heb ik even een mailtje naar de vlinderstichting gedaan.
Opmerking
-
Zonder twijfel, ... geef mij maar een citroenjenever ...
__________________________________________________ ___
Uit de reeks oefenfoto's.
Ik hoop op enig commentaar.
Reiger.
Twee onderste foto's : crop x2, beetje contrast, beetje highlights, beetje kleurcorrectie, beetje ruisreductie, een beetje si , een beetje la ... dus een beetje van alles ...
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
De eerste is dan ook het mooist gelukt. Waarschijnlijk moesten die 2 onderste plaatjes iets meer overbelichting.
--
Kuifeenden, man en vrouw:
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtIk hou het nog steeds op een citroenvlinder (vrouwtje).Hallo Coen, Het is inderdaad geen citroenvlinder maar een groot koolwitje. Als de vleugels helemaal gesloten zijn is dat inderdaad lastig te zien. De citroenvlinder heeft de kenmerkende punt achter aan zijn vleugel. Groeten van De Vlinderstichting
dus van harte tequila het is een groot koolwitje
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl Bekijk Berichtik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het een groot koolwitje zou zijn maar die ken ik voornamelijk ook van de andere kant van de vleugels.
dus van harte tequila het is een groot koolwitje
Leuke foto's Danny.
Opmerking
-
Kuifeenden:
Blauwe Reiger:
Opmerking
-
dankje allemaal!, ik probeer mijn best te doen ondanks ik een slechte camera heb(geen professionele dus).
en jha danny mijn mooi plantje staat vol in bloei, de andere zijn nog dicht(heb er een paar staan, gemakkelijk voor mij hoef ik niet te zoeken er achter en kan ik gewoon oogste in mijn tuin.
welke soort vlinder het was kon ik zelf niet thuis brengen, maar vond hem oo zo mooi tot ik foto's moest maken en bleef heel rustig zitten dus was zeer fijn, had ze gemaakt zonder in te zoemen, dus heel dicht op de vlinder zelf.
zeer mooie foto's allemaal!, wilde daar straks koppeltje groenvinken op de foto nemen maar helaas bleven zij niet rustig zitten gelijk de vlinder.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking