Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Inderdaad voor vogelfotografie ,wat Henk zegt ,kom je dan aan mm's te kort,denk dat dan 300 mm wel het minste is wat je dan nodig zult hebben.
Ik heb nu een 300 en 400 zoomlens en merk dat ik dan regelmatig nog te kort kom.
mooie foto's weer jongens. zit ook te denken om een goede camera te kopen en een cursus te volgen. dit lijkt me leuk om te doen en zo zie ik ook wat meer vogel- en diersoorten
mooie foto's weer jongens. zit ook te denken om een goede camera te kopen en een cursus te volgen. dit lijkt me leuk om te doen en zo zie ik ook wat meer vogel- en diersoorten
Het is een leuke hobby die je zo duur kunt maken als je zelf wil. Veel succes met het realiseren van je plannen.
Ik heb vooral voor foto's maken van vogels in mijn voliere, met mijn lens die ik nu heb kom ik echt niet ver, ik denk dat de voliere 4 meter lang is ongeveer, kan ik dan nog scherpe foto's maken met deze lens? Want het gaat vooral om de voliere
Opmerking