Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ja, sorry Henk, ik geniet nog dagelijks van jouw/jullie foto's, maar mijn fotospullen liggen momenteel te verstoffen in de kast.
Ben momenteel met het hele gezin zeer regelmatig aan het duiken.
Hier gaat zo veel tijd inzitten en geeft me nog zo veel voldoening, dat zelfs mijn vogelarij op het 2e plan dreigt te komen.
Maar ga alsjeblieft gewoon verder met je fotograferen en het plaatsen op het forum, ik en met mij vele anderen genieten er steeds weer van.
hoi krien , bij mij is het net anders om ik heb veel gedoken en nu weer aan het fotograferen.
waar ben je aan het duiken???
is even offtopic maar hopelijk geen probleem
hoi krien , bij mij is het net anders om ik heb veel gedoken en nu weer aan het fotograferen.
waar ben je aan het duiken???
is even offtopic maar hopelijk geen probleem
Vinkeveen heel veel/beldert/Bruinisse/hoofddorp en straks nog paar plekken in Zeeland
Nu weer on topic?
Helaas lijkt deze toko het niet meer "zo" te "doen" qua diversiteit aan fotografen. Jammer maar schijnbaar niks aan te doen.
Als het zo magertjes blijft hou ik het hier ook voor gezien. Waarschijnlijk ga ik dan ook maar eens naar een fotoforum verkassen.
Aan kijkers in de tribune, geen gebrek Henk. Maar jammer genoeg hebben de meeste spelers reeds forfait gegeven en nieuwe komen er helaas niet meer bij.
Als jonge snaak - toen nog tussen enkele 'veteranen' -, kan ik alleen maar je warme oproep waarderen.
Meermaals heb ik dit gebrek, tussen de regels door, ook al laten blijken.
Het is inderdaad niet plezant om telkens "alleen" het beste van jezelf te geven ...
Toch wel fijn dat er mensen aan het genieten zijn.
Ik weet ook wel dat je mensen niet kan dwingen om foto's te gaan plaatsen en dat is ook alleszins mijn doelstelling uiteraard. Echter het is gewoon leuker om ook foto's van anderen te mogen bewonderen etc.
Daarbij zijn onderwater foto's natuurlijk ook best te pruimen Krien, ha, ha.
Wie weet komt Barend nog met mooie foto's op de proppen, zou leuk zijn.
Danny heeft zijn best ook gedaan maar krijgt er ook geen gang in.
Af en toe leeft het wel weer wat op hier en daar wacht ik dan maar even op.
Het zou heel erg jammer zijn als deze topic dood bloed.
Het is de mooiste topic van dit forum, mijn mening dan he .
Elke dag geniet ik er van, al zeg ik dat niet zo vaak meer. Ik dacht het is saai om iedere keer hetzelfde te zeggen, dat het mooi is.
Ik zou willen dat ik z'n mooie foto's kon maken, maar helaas ben ik een miserable fotograaf, bovendien heb ik het materiaal er niet voor.
Opmerking