Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Als ik jouw was dan ging ik denk ik aan de slag om een ander waterdingetje te maken. Iets met een mosrand of wat boomschors etc. Creatief dus zodat het er ook met het water wat natuurlijker uit gaat zien. Simpel te maken denk ik met een bakje met zwart plastic er onderin. Dan bekleden.
Als ik jouw was dan ging ik denk ik aan de slag om een ander waterdingetje te maken. Iets met een mosrand of wat boomschors etc. Creatief dus zodat het er ook met het water wat natuurlijker uit gaat zien. Simpel te maken denk ik met een bakje met zwart plastic er onderin. Dan bekleden.
Mijn buurvrouw heeft nog een antieken badkuip in haar achtertuin liggen.
Die opbouwende kritieken heb ik ook onlangs van een "hier verdwenen" lid mogen ontvangen, Henk. Jullie hebben natuurlijk overschot van gelijk.
Van zodra mogelijk, maak ik er werk van. Sponsors gezocht !
Maar wegens gebrek aan beter, zullen jullie het nu een poosje zo verder moeten stellen. Toch liever zo'n een foto, dan .... (heb er nog een voorraadje)
Waarom denk je dat ? Volgens mij is het een volwassen, overjarig popje. Er komen er hier wel meerdere van deze soort. Sommige popjes zijn gestreept, andere dan weer niet.
Misschien geeft onderstaande foto u een beter beeld.
Opmerking