8-12 roodborst
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
toch wel beetje baal dag
heel de nacht in mijn mooie pak gelegen, word ik wakker .........................geen wereld die vergaan is.
lig je daar in je mooie pak, lekker dan!
maar ondanks dat de wereld niet vergaan is het toch een kleine beetje wel, vond vanochtend 1 dode vogel op het hok.
nu maar hopen dat ik er ooit een exemplaar voor terug kan krijgen, zal wel niet , zo ontiegelijk zeldzaam in de avi-cultuur, nou ja jammer.
vogel is inmiddels opgestuurd voor sectie. ( aan de buitenkant en aan gedrag nooit wat gemerkt aan de vogel) .
gr
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Broto
http://www.aviculturawoerden.nl/Foto...bum/index.html
--
Jammer Yuri, niks meer aan te doen waarschijnlijk.
Opmerking
-
Da's een mooi clubblad zo Henk!
Onderstaande schurk probeerde mijn wespen te stelen...
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Wat een bijzonder mooie plaat heb je daar geprocuceerd Ton.
Ik heb hem en haar er echt niet zo op kunnen zetten, complimenten want ik weet wat de omstandigheden waren tijdens het erop zetten.
voor de rest dank voor het "meeleven"
ik ben al uren en uren mijn contacten aan het informeren tot nu toe 0,0.
zal een kwestie van lange adem worden weer.
kijk dit is nu 1 van de nadelen van mijn manier van de hobby bedrijven, valt er 1 weg is het ook direct een vrij moeilijke taak om weer compleet te zijn/ worden.
gr
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhofja jammer, ik wens je er iig veel succes mee.
hoe zit het met de foto's van die snelle rakkers?
niks meer geworden?
ik zou gewoon weer naar mijn werk gaan hoor,kan je ze tenminste fotograferen , en maar overuren schrijven (met of zonder camo-pak).
gr
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningWat een bijzonder mooie plaat heb je daar geprocuceerd Ton.
Ik heb hem en haar er echt niet zo op kunnen zetten, complimenten want ik weet wat de omstandigheden waren tijdens het erop zetten.
gr
10-12 pimpelmees.
Roodborst.
Opmerking
-
Ik zie dat ik gesmokkeld heb, deze wespendief was van oktober, zag ik pas later. Mogelijk was het weer toen wat gunstiger.
Deze is wel van vorige zaterdag:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
[QUOTE=Henk Adelerhof;205491
Ik zie wel als de wereld dan nog niet vergaan is, en het is nog licht, wat ik dan doe [/QUOTE]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++
barend.
chips nu moeten we toch nog langer werken.
Opmerking
-
jij ouwe smokkelaar
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk zie dat ik gesmokkeld heb, deze wespendief was van oktober, zag ik pas later. Mogelijk was het weer toen wat gunstiger.
die reigert heb je toch ook maar weer erop gezet,ik maakte die plaat niet eens omdat ik dacht dat het onmogelijk was om te doen, ik zat toen op 1/4 of zo.
ik wilde het gaas niet erop zetten ook ( weerspeigeling in water) maar ik zie dat je het juiste standpunt in had genomen ( als het gaat om weerkaatsing) .
en...........................ik wilde naar die mooie eendjes toe.
al met al eigenlijk gewoon weer een mooie plaat.
mvg
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk zie dat ik gesmokkeld heb, deze wespendief was van oktober, zag ik pas later. Mogelijk was het weer toen wat gunstiger.
Deze is wel van vorige zaterdag:
F6.3 had hier denk ik ook wel voldaan en je had veel meer sluitertijd gehad en dus waarschijnlijk een wat minder grauwe foto overgehouden.
11-12 Heggemus.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking