Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Gaat het over het roodschoudertaling hennetje??
Zoja, dan denk ik dat dit optisch bedrog is. Die staat mooi met haar snaveltje dicht.
Niet dat het ook maar iets uitmaakt hoor
PS: het hennetje is trouwens hormonaal niet in orde. Iets wat wel vaker voorkomt bij (sier)eendjes. Op oudere leeftijd beginnen hennetjes uiterlijke kenmerken te vertonen van haantjes (of omgekeerd). In dit geval: de stippen op de borst en de witte kop. Zal nooit meer eieren leggen.
Even te snel gekeken dus, inderdaad. Maar ze wilde echt iets zeggen hoor.
Dat veranderen van de eenden wist ik niet, ik ken het wel van kwartels, als er geen haantje (meer) is, neemt soms een hen het uiterlijk aan van de haan.
Leuk leerzaam, dankje.
we gaan het zien henkie
alles wissen zou wat zijn
ik denk dat de teller op 999 blijft staan (of kan dat niet?) .
kiekje van mees is wel weer aardig toch?
pestvogels al gezien?
we gaan het zien henkie
alles wissen zou wat zijn
ik denk dat de teller op 999 blijft staan (of kan dat niet?) .
kiekje van mees is wel weer aardig toch?
pestvogels al gezien?
gr
Nou ik denk zomaar dat ie wel verder dan 999 kan tellen hoor.
Meesje kan er wel mee door denk ik zelf. Ik zit alleen steeds aan die hoge iso vast anders wordt het helemaal niks met het licht wat ik daar heb en dan die snelle rakkertjes.
Pestvogel zat gisteren tussen een half uur en 3 kwartier afstand heb ik gezien. Vandaag nog niet weer gemeld.
Nou ik denk zomaar dat ie wel verder dan 999 kan tellen hoor.
Meesje kan er wel mee door denk ik zelf. Ik zit alleen steeds aan die hoge iso vast anders wordt het helemaal niks met het licht wat ik daar heb en dan die snelle rakkertjes.
Pestvogel zat gisteren tussen een half uur en 3 kwartier afstand heb ik gezien. Vandaag nog niet weer gemeld.
oke, hopen dat "ze"weer gaan melden dan maar, ga je ervoor rijden?
ik had in burgers een zwartkop pitta shutterspeed 0/4 na crop kan je zelfs zien op de ring dat hij uit burgers arhem komt, foto is verder niet heel goed maar dit gegeven vond ik dan wel weer ff grappig.
in de mangrove ,redelijke afstand , tussen alle takken en struiken door, plat met kadaver op de loopbrug en proberen te schieten voor dat het kreng weer zich verplaatst:
f 5.6
shutter speed 0/4
sterke crop
nogmaals foto is absoluut niet goed ( had bv. diafragma moeten veranderen om puntje snavel tot teen nagel er scherp op te krijgen maar ja, maarja.................... ) maar ik klooi nu eenmaal graag, ik zal het door oefening toch eens een keer moeten gaan leren.
Opmerking