Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• compilatie

2 posities -1 vogel

viel me niet tegen zo met die mist,de kleur achtergrond zijn de herfstkleuren van de boomgaard achterop, best wel apart normal ben ik niet zo van die "drukke"achtergronden in foto's.

mvg

Opmerking

• Mooie platen hoor, en lekker creatief ook allemaal

Gr Arjan

Opmerking

• mooie foto`s, elke keer weer genieten van deze rubriek. die spreeuwen zijn toch eigenlijk prachtige vogels. zo mooi getekend.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Ik dacht dat die roodborsttapuitjes al lang gevlogen waren. Heb ze hier niet meer gezien de laatste tijd.
          Leuke plaatjes en mooi dat je er ff weer mee aan de gang geweest bent. 1e lijkt mij wel ietsie teveel verscherpt?
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            Ik dacht dat die roodborsttapuitjes al lang gevlogen waren.
            Heb ze hier niet meer gezien de laatste tijd.
            moet je maar ff waarneming.nl consulteren, zal je zien dat "ze"er nog wel zijn hoor her en der ,voor 2 weken terug nog een draaihals hier gezien,dus niks is onmogelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            Leuke plaatjes en mooi dat je er ff weer mee aan de gang geweest bent. 1e lijkt mij wel ietsie teveel verscherpt?
            is tie ook of eigenlijk iets teveel willen croppen om "beeldvullend"te willen zijn.( afstand was toch nog behoorlijk)

morgen denk ik naar de pestvogeltjes.(althans dat gaan we proberen dan,kijken of vrouwtje me wil chauffeuren).

mvg

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• 17-11-12 Roodborst
                Andersom zitten was er mooi niet bij.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Als het zulk weer is als vandaag dan ga ik niet eens
                  blijf ik mooi thuis in de luie stoel turen in achtertuin en boomgaard,is genoeg "beweging".
                  gr

Opmerking

• Een "Vlaamse" gaai .

Bedankt alvast voor de commentaren, heren.

@Yuri : idd overschot van gelijk heb je ivm spreeuw 'kleur & tegenlicht' (redelijk iets moeten bijwerken om de kleur van de spreeuw tot uiting te laten komen, tenkoste van het gras.)

Deze gaai was nogal gehaast ... en zat net ietsje te ver weg.

M.v.g.
                    Danny
                    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Mooie gaai!

Ik heb nog een krombekje, een blootkijker:

Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• Door het struikgewas heen... terug een Vlaams gaaike.

Sorry, deze terug met kadertje ... tot groot jolijt van ...?

Effen geen zin om kadertje er terug vanaf te halen. Maar met deze afschuwelijke kaders, kreeg ik toch "de winkel" aan het praten.

Sorry, i.v.m. vogelfoto's is "den Yuri" & "den Broto" altijd m'n grote voorbeeld en favoriet geweest ... en die wil ik 'ooit' evenaren ... zij het met vallen en opstaan ... Maarrrrr ... ik doe m'n best volgens mijn mogelijkheden en budget. Het blijft immers een hobby.

M.v.g.
                        Danny
                        Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny1
                          Sorry, deze terug met kadertje ... tot groot jolijt van ...?

M.v.g.
                          Danny
                          Trek je van mij geen sikkepit aan Danny. Het was zoals ik er over dacht. Niks meer en niks minder. Dus ga gerust je eigen gang.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• danny,
                            vlak die Henk3 ook niet uit hoor
                            ik denk dat dit toch echt wel de man is met de meeste soorten in vrije natuur en sommige foto's zijn echte-echte plaatjes hoor.

kijk Broto heeft mijn handje toendertijd vast gepakt en geprobeerd me uit te leggen hoe of wat qua fotografie, dus in dat kader is broto ook mijn voorbeeld. (puur ook omdat we qua lenzen etc. wel aardig overeen komen,dus handig ook voor mij om bepaalde dingen te vragen en natuurlijk omdat hij weet hoe met mij om te gaan en dat is "iets"wat niet veel mensen "gegeven"is.).

maar van een henk3 heb ik ook enorm geleerd ,om maar niet te spreken van Ton Koek, Piet Onderdelinden etc.
                            allemaal mannen die zo hun eigen "top"hebben in de diverse disciplines

Piet onderdelinden bv. is voor mij nog steeds de man qua fotokooi fotografie (broto begint wel in te lopen op hem maar..............)

ik zie fotografie (vogels) in diverse disciplines
                            vrije natuur
                            fotokooi
                            voliere
                            etc.

in al die disciplines heb ik zo mijn eigen voorbeelden
                            hou ik het ff bij de Nederlanders want ik ben nu "bevriend"met wat buitenlandse fotografen nou nou....................................wat die allemaal laten zien,is niet normaal meer kan broto , henk3 etc. nog een puntje aan zuigen hoor maar.......................is "oneerlijke competitie" als je ziet waarmee ze het moeten rooien .

maargoed gewoon lekker doorgaan met fotograferen iedereen en zo af en toe eens laten zien wat men er van bakt, als men dan ook nog eens "open"wil staan voor "kritiek"dan zouden "we"gezamelijk naar hoger niveau getilt kunnen worden.

om maar te zwijgen over "bewerkings technieken"want daarin is bij veel foto's nog veel te halen hoor., als men die meer zou delen dan gaat het niveau van foto naar de hogere regionen.
                            kijk die randjes van jou hoeft van mij ook niet maar als jij dit leuk vind moet je dit vooral doen,ik kijk zelf eigenlijk alleen naar de foto zelf en niet wat men er eventueel nog (omheen) aan toevoegd.

je zegt dat het hobby is en dat is natuurlijk ook zo maar net als bv. met het kweken van vogels moet je wel het hoogst mogelijke altijd willen nastreven om te bereiken, is mijn mening dan hoor ( en dat is dus per persoon verschillend en dat gegeven zet nog wel eens bepaalde commentaren in een verkeerde verhouding terwijl het eigenlijk alleen maar goed bedoeld is).

groetjes

nou vandaag worden het geen pestvogels henkie ( echt jammer had er wel zin in) , word weer thuis zitten

Opmerking

• Nou heb ik niks te vinden maar de omkadering is voor mij wel storend en ga sneller door naar de volgende foto , ik kijk toch minder lang naar zo'n foto.

Opmerking

• Dit zijn nog eens fotografen

vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X