Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ik begrijp

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
    Juist, de enige manier
    vandaar
    gr

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
      Backspace knop werkt om tekst weg te halen.

Je kan ook nog altijd een printscreentje maken.
      ja dat wist ik al, foto's kan je ten alle tijden met screenpic pakken.

tekst/quote's kan je natuurlijk ook met screenpic maken maar is ook weer qua handelingen niet uitnodigend om te doen,het kan gemakkelijker ( de oude manier dus). niet echt forumgebruiksvriendelijk dus.

maargoed nogmaals van mijn part ( zeker na deze eye openers) draaien de forumleiders de maatregel weer terug naar oude situatie want het levert alleen maar "ellende"op bij sommige forumgangers en de uitwerking/doel van ontmoedigen word totaal gemist.( en de gehele wereld heeft kunnen meelezen hoe men op vrij simpele wijze indien men dit nog niet wist de boel kan omzeilen).

gr

Opmerking

• Plaatje maar weer dan, net geschoten. Weer is veel te donker maar goed.

10-11 - Roodborstje schuin door het dubbele gasgevulde glas bekeken.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• leuke poging Henk3

hier hetzelfde ,ik had deze niet zo lang geleden in de tuin weer ,is een vaste bezoeker aan het worden .
          ook door raampie vanuit de luie stoel genomen onder schuine hoek (teveel ook van boven zie boven gr specht .....maarja...................so what? ) :

komt denk ik op de volierebewoners af?

by the way op 15 minuten rijden hier tussen de 50 en 70 pestvogels aanwezig op lokatie (Z-H word overspoeld door pestvogels op het moment 165 al gezien volgens waarn.)
          verder nog veel leuker spul hier te zien door de verrekijkert ( 9 beflijster in boomgaard hier achterop weer) ,gelukkig werkt het weer niet mee anders zou ik nog meer balen van het feit dat ik m'n huisje weer eens niet uit kan.

moet jij niet naar die oosterse zwarte roodstaart Henkie? of is dat toch ver bij jouw vandaan?

gr

Opmerking

• Meer dan een poging was het ook niet hoor. Leuke gr.specht. Soms kan je niet alles hebben en moet je blij zijn met wat kan. Ik zou best blij zijn met zo'n gr. specht in mijn tuin. Af en toe zie ik ze hier wel eens hoor. Ze zitten er genoeg maar laten zich meestal niet zo snel op de plaat zetten.

Zou ik denk ie even pestvogeltjes op de foto gaan zetten, zo dichtbij.

Die oosterse. zw. r.st. is ongeveer 3/4 uur vanaf hier. Moet ik ook nog zoeken.

Trouwens er zijn sneeuwgorzen aan de zuidhollandse kust gefotografeerd.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• ik ben maar weer ff aan het knutselen gegaan
              Bijgevoegde Bestanden
              vriendelijke groet
              Henk

Opmerking

• De vogeltjes horen aan de andere kant van het deurtje Henk...
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• Nee Ton, Henk zit zelf aan de binnenkant.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• huisje niet uit kunnen

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Zou ik denk ie even pestvogeltjes op de foto gaan zetten, zo dichtbij.
                    tja ik ben al blij dat ik op het moment het ene voetje voor het ander voetje kan zetten.
                    pestvogeltjes zijn ff niet zo belangrijk geloof ik.

gr

Opmerking

• Vogeltje uit de mangrove weer eens: Ailuroedus buccoides

Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• Mooi weer Ton.

Met dank aan Henk vd M voor het verwijzen naar de linker knop. Als ik dit toepas krijg ik ook meteen de naam van de vogel te zien en dat is voor niet ingewijden zoals ik toch ook weer een extraatje.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Elk nadeel heb z'n voordeel Kees.

Mooie foto Ton. (licht plek rechts zou je nog wel iets kunnen temperen misschien.)
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                            Mooi weer Ton.

Met dank aan Henk vd M voor het verwijzen naar de linker knop. Als ik dit toepas krijg ik ook meteen de naam van de vogel te zien en dat is voor niet ingewijden zoals ik toch ook weer een extraatje.

Moet de fotograaf de foto wel uploaden met de naam van het vogeltje

De meest zijn img_ .....
                            vriendelijke groet
                            Henk

Opmerking

• Ja Henk, begreep ik. Ik was vandaag al vroeg wakker.

Opmerking

• Ton hadden we die foto niet als eens eerder langs zien komen?
                                maak voor de rest niks uit hoor,blijft mooie foto.

2 piepertjes van mijn kant vanuit de "archieven" ( je moet toch wat! prachtig weer en ik zit thuis potverdrie) :

gr

ps: pestvogels zitten er nog steeds en naar ik begreep nu ook nog dichter bij mijn huisje, maak niet zo heel veel uit, ze zouden in mijn tuintje moeten komen eigenlijk.( zou mij weer mucho blijos makenos).

Opmerking

Working...
                                X