Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    Nog bedankt Loodje.
    Wat mij betreft gaan we weer rustig verder.

Ik had hier wel enkele plaatsingen verwacht van de diverse andere fotografen, zijn er geen vogels etc. meer om vast te leggen misschien?

6-9 Tapuit.
    mooie plaat Henk
    vogels zat ,foto's zat
    maar heb ff geen zin om te plaatsen, ik kijk liever alleen op het moment.

ik ben eigenlijk voor het eerst( wegens bepaalde ontwikkelingen van de laatste tijd) ook eens verder aan het kijken dan dit forum

mvg

Opmerking

• Dank je wk.

Je horizon verbreden kan nooit kwaad. Gewoon doen, ben wel benieuwd naar die eventuele landingsplaats.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Je horizon verbreden kan nooit kwaad. Gewoon doen, ben wel benieuwd naar die eventuele landingsplaats.
        is ook zo maar omdat ik maar op 1 forum tegelijk actief wil zijn moet de keuze nog gemaakt worden, heb bij de "concurrent"gekeken op vogelarena maar is eigenlijk hetzelfde laken in het pak. ( vaak zelfde mensen en het zelfde "praatje").

daarnaast had ik een facebook account al jaren geleden geactiveerd maar nooit wat mee gedaan , nu maar weer eens geactualiseerd en wellicht dat ik daar mijn ei beter op kwijt kan nu?( ook vanwege dochter wil ik kijken hoe het 1 en ander in elkaar steekt daar voor als ze straks daar actief op wilt zijn.....................is nu nog niet aan de orde).
        ik heb al eens hyves gehad ( ook vanwege dochter en kijken hoe of wat met zo'n medium) , vond ik geen reet aan ( ik weet niet of facebook ook van hetzelfde laken in pak is, maar ik wil wel mijn contacten op die manier proberen te houden, nu met dat e-mailen enz. dat werkt ook eigenlijk voor mij niet, ben niet zo'n mailer).

ik zit ook naar fotografen forums te kijken etc. ( allicht dat ik er nog iets van op kan steken).

maar de keuze is reuze en ik weet gewoon nog niet wat ik wil of gaat doen, wellicht ga ik me wel meer mengen in de paarden???

ik zie wel, ik ga nu weer "rennen",kindje van school halen.

mvg

Opmerking

• face book en hyves zijn van hetzelfde laken wk zoals de meeste forums en social media

mvg klaas

ps denk om het aanvinkenen van bepaalde dingen anders krijg je weer een haren.............
          Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
            face book en hyves zijn van hetzelfde laken wk zoals de meeste forums en social media

mvg klaas

ps denk om het aanvinkenen van bepaalde dingen anders krijg je weer een haren.............
            o oke

maar ik ben er toch nog niet over uit hoor, wat ik wil en wat ik ga doen.

maargoed waarvoor ik eigenlijk antwoorde was : ik begrijp je "ps-je" ff niet

"we "gaan er maar niet te ver /verder over in.

mvg

Opmerking

• Nog maar een plaatje dan.

6-9 Knobbelzwaan.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• aanvinken van bepaalde voorkeuren,versturen etc
                1 foutje en het gaat de hele wereld over
                was meer als een geintje bedoeld

on topic

mvg

Opmerking

• kwartje valt opeens

mooie zwaan henkie

mvg

Opmerking

• 8-9 Grauwe Klauwier. (Jong).
                    Een toevallige ontmoeting met deze vogelsoort. Dit jong werd gevoerd door een oudervogel maar daar zaten helaas struiken tussen. Om de volwassen vogel te fotograferen kreeg ik helaas geen kans. Ze bleven niet op de plek en vlogen even later over het land de wijde wereld in.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Erg mooi gevangen Henk! Hij is nog niet heel erg behendig zo te zien.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                        Erg mooi gevangen Henk! Hij is nog niet heel erg behendig zo te zien.
                        Schijn bedriegt soms Ton, deze vloog zo met de oudervogel mee hoor.
                        Om deze foto te kunnen maken moest ik het beestje ook eerst nog even een beetje volgen. Ik was er wel blij mee eigenlijk. Nog nooit eerder 1 in het wild gezien. In dit gebied kom ik al enkele jaren, je weet soms niet wat je aantreft.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Je weet soms niet wat je aantreft.......

En dat is nauw net juist het mooie en boeiende van deze vogel hobby en fotografie. Als het allemaal van een leien dakkie zou gaan zouden we ons gauw vervelen.
                          Mooi dat je hem nog net even hebt kunnen vastleggen Henk. Straks is er niets nieuws meer voor je over en MOET je wel deze kant op.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Ja dat is ook eigenlijk wel het leuke. Toch is er ook vaak veel te weinig te doen in die polder. Een paar jaar terug zag ik er veel meer aan weidevogels maar dat is bijna te verwaarlozen de afgelopen paar jaar. Te droog - teveel mest op het land etc.?

Nog even en de roofvogels zullen wel weer zo langzaam aan terug gaan komen.

Bedankt voor de uitnodiging Kees maar het is me toch nog even te ver om te zwemmen.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• geweldige foto henk zo vaak zul je de jongen niet tegen komen.

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
                                geweldige foto henk zo vaak zul je de jongen niet tegen komen.

mvg
                                Vandaar dat ik er zelf ook wel blij mee was. Bedankt.

Ik dacht trouwens eerst met een tapuit van doen te hebben op afstand.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X