dat park hebben wij met de club vorig jaar ook bezocht erg interessant met opzich aardig wat vogels
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekMaar dan wel allemaal een kilo rijst meenemen voor een nieuwe rijstzak, niet te lang gekookt graag.
Nog zo'n schreeuwerd dan:
is zelfs dezelfde schreeuwerd,is zelfs zelfde hok en zelfde takkie ,alleen ander fotostandpunt
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
Oorspronkelijk geplaatst door Brotowa hebbie gedaan dan?
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekWat was ook alweer de Latijnse kreet voor "ik heb het gevonden"?
Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijlhaha zelfs de zitstok is hetzelfdeOorspronkelijk geplaatst door winterkoningis zelfs dezelfde schreeuwerd,is zelfs zelfde hok en zelfde takkie ,alleen ander fotostandpunt
It's the same
da ha ik al gezeed
mvg
Opmerking
-
Dankje Henk, je hebt helemaal gelijk. Maar och, het meeste Grieks is voor mij toch Latijn...Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
Mooie waarneming weer Henk3! Beetje verwegfoto, maar toch weer een leuk begin van de dag.
Deze is van een paar jaar terug, vloog rond Avifauna.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Klopt Ton maar als ie niet dichterbij komt kun je 2 dingen doen:
1. Foto's maken.
2. Geen foto's maken.
Afstand zal zo om en nabij de 40 meter zijn geweest.
Dit is de Grubbenvorst Kwak. 3 x zijn we afgereist en dit was de enige keer dat we een gelukje konden boeken. (Dit was overigens de 2e keer.)
Er zaten daar in iedergeval 2 kwakken. Maar toen we de laatste keer geweest zijn was er bij de buren daar al een paar dagen iemand met een geweer op duiven aan het knallen. Waarschijnlijk heeft die klojo deze kwakken verstoord/weggejaagd.
Overigens een leuke kwakplaat Ton.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking