Ik zou nog een paar keer terug gaan naar die ijsvogeltjes.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekMooie platen Piet!
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ik zou nog een paar keer terug gaan naar die ijsvogeltjes.
ik ga daar echt niet elke dag zitten hoor.
lijk wel gek er is hier zoveel aan verschillende veren te zien elke dag weer.
ik moet de ijsvogels uiteraard wel beter op de plaat krijgen want dit is eigenlijk niks, ik zal ff wat camouflage spul moeten hebben/regelen,en een draadonspanner.
komt wel goed
(is het vandaag niet dan is het wel volgend jaar )
mvg
Opmerking
-
Ik zou er ook niet elke dag gaan zitten maar toch wel even regelmatig om er een paar leuke platen van te krijgen. Een camouflagenetje mee en hij of zij blijft er ook wel langer zitten. Zo te zien is de 3e ijsvogelfoto een jong (witte puntjes aan de snavel.) De anderen kan ik niet helemaal goed zien.
Die jonge zeearend is ook wel leuk in de biesbosch.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ik zou er ook niet elke dag gaan zitten maar toch wel even regelmatig om er een paar leuke platen van te krijgen. Een camouflagenetje mee en hij of zij blijft er ook wel langer zitten. Zo te zien is de 3e ijsvogelfoto een jong (witte puntjes aan de snavel.) De anderen kan ik niet helemaal goed zien.
Die jonge zeearend is ook wel leuk in de biesbosch.vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
Ja dat had ik wel gezien Henk. Ik kan vanaf hier niet goed beoordelen of er nog witte puntjes aan zitten. (snaveluiteinde).
Ik zie in iedergeval nog geen mannetje.
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekDa's simpel, de bruine bourkamot.
Erg mooi de reiger in vlucht.
Opmerking
-
Wat mooi weer allemaal, genieten.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking