?? opnieuw dan, te vroeg op delete gedrukt bij imageshack?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
ik zou hem kunnen bewerken(ontruisen) maar vind ik niet echt nodig ArjanJL.(of te wel gewoon geen zin in om te doen).
je heb wel gelijk overigens.
deze had ik ook nog :
geprobeerd om onderwerp van achtergrond los te laten komen Broto (waar we het over gehad hadden bij konijnuil), maar niet via de bewerkingsmiddelen.
of bedoelde je dit niet?
volgens mij wel gelukt maar achtergrond vind ik te druk zo(ook niet mooi) , maar zou juist dit het (egale) onderwerp niet versterken zo?
zwaan lijkt wel net zoveel zweetdruppels te hebben als ik ze had tijdens het maken van de foto. (val ook niet mee om na te denken terwijl je foto maakt).
mvg
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
zwaan lijkt wel net zoveel zweetdruppels te hebben als ik ze had tijdens het maken van de foto.
mvg
wat is de diafragma en iso van de foto's?
Zwaan komt redelijk vrij van de achtergrond toch ??vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
F-Number: F5.6
ISO: 100
Compensation: EV -2/3
was echt vol met de volle zon in de rug (midden op de dag ook zeg maar).
dus van de 0 af gegaan 2 stapjes in de -
om dichtvloeien van wit proberen tegen te gaan
groetjes
ps: deze instelling had ik ook voor spreeuw ( die kwam dus naast me zitten op het weilandhek terwijl ik langs de waterkant zat en waar een stuk verderop mijn hond in het water aan het plonsen was).
en vandaar ook redelijk van onderaf genomen de spreeuwenfoto.
Opmerking
-
maar toch niet alleen veren ??
door ook andere dingen te doen, leer je beter kijken bij het maken van..
Het kan van alles zijn, het is wat jij erin ziet en dat proberen vast te leggen
Dit vieze glazige ding is ook lelijk, maar door het blauwe licht, kan je er leuke dingen mee, ook al heeft het geen veren
vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
Wat een kwal...
heb je toevallig ook foto's van Turnix'en?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
-
gelukkig maar
nou mooi man
is weer een mooi avontuur wat je beleefd heb.
een paar mooie platen en het is het allemaal weer waard geweest.
ik ga zo nog wat plaatjes schieten (is eigenlijk te laat maar ja wat kan mij het schelen) ,ik zou eigenlijk morgen op pad willen maar daar is wat tussen gekomen heden deze ochtend , dus ik ga eens een nieuw gebiedje hier in de buurt onderzoeken op potentiele gevederde foto modellen.
is een plasje met waar ik vermoed wel menig steltlopertje zal zitten. (ik zal de bevindingen wel laten weten)
mvg
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking