ja klopt, snap ik, maar als je mazen hebt van 15 maal 25 mm en er zit zon groot beest in, tja dan zou je bijna denken dat wij (de fotografen) een beetje tegen gewerkt worden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Opmerking
-
beter vergelijkend voorbeeld kan ik niet geven
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhofja klopt, snap ik, maar als je mazen hebt van 15 maal 25 mm en er zit zon groot beest in, tja dan zou je bijna denken dat wij (de fotografen) een beetje tegen gewerkt worden?
zelfde vogel
zelfde paal
zelfde gaas
zelfde kooi
zelfde omstandigheden
zoals ik jou al eerder schreef en zoals Ton het nu omschreef, je moet anders gaan staan en beter "richten", het gaas is niet heel vaak een barriere (slimmer zijn dan het gaas).
m.a.w. nadenken als je een foto maakt , voor zowel achtergrond keuze, voorgrond keuze als compo keuze etc. ( klinkt nu onaardig/hard maar zo bedoel ik het niet).
mvg
Opmerking
-
Opmerking
-
Hele mooie foto's weer allemaal.
Vooral de zwart/witte uil is helemaal geweldig.
Vakantie is voorbij en ik maar oefenen met mijn kleine camera, alleen maar bagger. (ik durf ze hier niet te laten zien)
Maar ja....eens zal het misschien wel gaan lukken.
Een heel klein begin. (na ik weet niet hoeveel foto's)
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door loodjeHele mooie foto's weer allemaal.
Vooral de zwart/witte uil is helemaal geweldig.
Vakantie is voorbij en ik maar oefenen met mijn kleine camera, alleen maar bagger. (ik durf ze hier niet te laten zien)
Maar ja....eens zal het misschien wel gaan lukken.
Een heel klein begin. (na ik weet niet hoeveel foto's)
Met vriendelijke groet:
Henk.
Opmerking
-
Loodje:Een heel klein begin. (na ik weet niet hoeveel foto's)
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningik weet nu hoe de vlag erbij hang, dank voor de duidelijkheid.
van mij hoef je niks aan te nemen, maar neem dan wat aan van een ander als deze wat schrijft.
zal je foto's ten goede komen.
succes
misschien heel goed bedoeld, maar het gaat toch om een leuk plaatje, toch niet om een foto wedstrijd? de anderen zijn bijkans te bang om een foto te plaatsen denk ik. dan ist het niet leuk meer toch?
p.s. trek je het je toch weer persoonlijk aan,
met vriendelijkeMet vriendelijke groet:
Henk.
Opmerking
-
prima
dit bovenstaande berichtje had je niet hoeven te schrijven, het omschrijft bijna precies hoe ik het dacht en daarom schreef aan jouw adres :ik weet nu hoe de vlag erbij hang.
dus geen goedbedoelde opbouwende kritieken/commentaren meer op jouw foto's van mijn kant. ( want wie ben ik om commentaar te geven eigenlijk ? ja toch?).
als jij tevreden ben met jouw foto's dan ben ik dat ook zeker.
en als jij denk dat door mij mensen niet meer durven hun foto's te plaatsen dan hoor ik dit graag van andere ook, hou ik gewoon elk commentaar voor me. ( dit was een leuke topic altijd al geweest).
succes
Opmerking
-
einde oefening
De een weet hoe de vlag hangt, de ander denkt dat de een zich iets persoonlijk aantrekt. De moderator van dienst neemt aan dat verdere persoonlijke mededelingen via Persoonlijke Berichten gaan. Zo niet dan gaat de tsjoepschaaf er overheen.
Groet,
Rob.
Opmerking
-
Commentaren.
Ik durf best wel hoor. En anders tsjoept ie hem maar.
Het is juist goed om commentaren op foto's te krijgen, gewoon om daarvan wat te leren. Of iemand het ook altijd eens moet zijn met de gegeven commentaren is aan de persoon. En ook wat er mee gedaan wordt eventueel. Niet iedereen streeft een hoger doel na. Als ik voor mijzelf spreek, zeg ik: Kom maar op met jullie commentaar. Wel opbouwend graag. Zodat ik er wat van kan proberen op te steken.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door RobKDe een weet hoe de vlag hangt, de ander denkt dat de een zich iets persoonlijk aantrekt. De moderator van dienst neemt aan dat verdere persoonlijke mededelingen via Persoonlijke Berichten gaan. Zo niet dan gaat de tsjoepschaaf er overheen.
Groet,
Rob.
dit bericht snap ik ff niet
zo veel is er toch ook weer niet aan de hand?
ik heb helemaal geen behoefte om "via Persoonlijke Berichten" te gaan .
als ik wat meen te moeten zeggen dan doe ik dit , meer niet.( en wat heb ik dan zo verkeerds gezegd rijst mij dan de vraag?)
nu ik weet hoe de vlag hangt betreffende dhr Henk A, weet ik ook dat ik niet meer hoeft te reageren , prima toch? niks fouts aan.
sommige waarderen het wel om "commentaar" op foto's te krijgen om er beter van te worden andere niet, that's all.
denkt de moderator van dienst hier anders over mag deze mij ten alle tijden mailen en het uitleggen, wat ik dan fout doet. ( zal ook ff chat in gaan nu,dan mag/kan men het ook uitleggen als men daar behoefte aan heeft).
laat de foto's maar weer komen zou ik zeggen, is beter dan dit geneuzel weer.
groeten
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking