Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Danny 1 met 3200 iso en zo'n lange sluitertijd van 1/16e valt mij de ruis nog erg mee in je rooffoto.
----
Arjan JL
F4 en een sluitertijd van 1/64ste dan maak je zulke meesterwerkjes.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Zoiets kan ook artistiek best leuk zijn.
Mooie Uil, enige nadeel van de 2e foto is dat de veer-haartjes langs de randen ook verdwenen zijn. Dat kleine streepje rechts net boven de rug had ik dan ook verwijderd. Net beneden het bochtje van nek naar rug ontbreekt een stukje bevedering, dat is nu achtergrond geworden. Datzelfde zie ik ook op de rand van de kop.
Foto's vervelen niet hoor.
Je zou de ruis nog wat uit de achtergrond kunnen halen. Die mij trouwens nog best meevalt op die 3200 iso die jij hier gebruikt. En met 1/16 seconde uit de hand, hoef je ook maar iets te bewegen met afdrukken.
Verscherp jij je foto's ook nog na het verkleinen?
Mooie Uil, enige nadeel van de 2e foto is dat de veer-haartjes langs de randen ook verdwenen zijn. Dat kleine streepje rechts net boven de rug had ik dan ook verwijderd. Net beneden het bochtje van nek naar rug ontbreekt een stukje bevedering, dat is nu achtergrond geworden. Datzelfde zie ik ook op de rand van de kop.
Dat krijg je als je het verkeerde voorbeeld geeft he
(zie vleugel sijsje onderaan de foto en de rest van de randen)
Opmerking