Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nog maar 1 dan.

5 juli 2011 Jbz.

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Opmerking

• Ieder zijn meug.

Natuurlijk is iedereen er vrij in om zijn of haar foto's hier of elders te posten.
        Daar kan niemand wat aan veranderen. Nou ik denk toch echt niet dat dat aan jouw ligt hoor, misschien wel aan mij wie zal het zeggen, ha, ha.

Thanks voor comment op laatste foto, deze had ik eerst eigenlijk in de prullenbak willen gooien maar heb dat toch niet gedaan.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• nou volgens mij is het dan toch echt "mijn schuld" want ik ben diegene die het altijd over baggerfoto's heb (wel over mijn eigenfoto's wel te verstaan) , ik ben diegene die de lat onmogelijk hoog altijd legde ( wederom vooral voor mezelf) , ik zie in elke foto wel wat "(wat er verbeterd kon worden).
          maar dat soort dingen kan men heel gemakkelijk verkeeerd begrijpen als men niet leest.

kijk ik heb het over mijn fotografeer maatjes (ton,Piet,Broto) daarvan zou ik graag meer plaatjes zien verschijnen in deze topic. ( en als die dus wegblijven vanwege mij,dan had ik dus graag dit wel geweten,daar ga ik wel vanuit als je vrienden ben).
          dat de andere (vaak) hun plaatjes niet meer lieten zien in deze topic was al langer bekend.

ik bedoel het gegeven werd mij al vrij duidelijk toen men de topic : zomaar iets minder mooie foto werd gemaakt.

is geen hint o.i.d. meer is een statement wat men naar buiten bracht, is niks op tegen maar wellicht was/is men bang voor mijn rechtdoorzeese maar eerlijke manier van reageren op foto's.
          men post dus daar vanwege het niet willen horen van commentaar ( op diverse vlakken) hier , opzich prima ,heb ik geen problemen mee (daarom reageer ik daar ook niet op foto's op een bepaalde manier).

kijk ik kom zelf in de "knoei"als ik ga zeggen van: zo mooie foto (terwijl ik het andere denk) dan ben ik achterbaks bezig denk ik (i.i.g voor mezelf dan) en dat gegeven zal men moeten accepteren want achterbaks worden doe ik voor niemand.
          ik denk nog steeds dat de weg van eerlijkheid vrij lang kan duren maar uiteindelijk de enigste weg is.

mvg

Opmerking

• Eerlijke mening.

Daar is elke fotograaf mee gediend. Kan niks mis mee zijn. Dat er een andere toko is gestart is ook niet erg en misschien een compliment aan andere fotografen om te laten zien dat de foto's nog niet zijn wat het zouden moeten zijn. Van mij hoeft dat uiteraard ook niet in een aparte toko. Er is niks mis mee om te moeten aanleren, dat doen wij ook elke keer weer.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
              Daar is elke fotograaf mee gediend. Kan niks mis mee zijn. Dat er een andere toko is gestart is ook niet erg en misschien een compliment aan andere fotografen om te laten zien dat de foto's nog niet zijn wat het zouden moeten zijn. Van mij hoeft dat uiteraard ook niet in een aparte toko. Er is niks mis mee om te moeten aanleren, dat doen wij ook elke keer weer.
              tja dat zou kunnen Henkie, dat zou kunnen.
              maar als men dat doet dus vanwege het feit dat "hun"foto's nog niet zijn wat het zou moeten zijn dan heb ik een nieuwtje......................dat zijn de foto's die in deze topic staan ook (9 van de 10 x) niet....................
              dus vind ik dat een non-reden.

maarja nu ga ik toch weer beginnen met niveau en baggerfoto's etc en die kant wil/ga ik niet meer op.
              als men dat niet wil/niet tegen kan prima,ik heb dat nu inmiddels "losgelaten" dus is de weg vrij om foto's te posten , in welke topic dan ook.
              ( geen enkele belemmering dus meer aanwezig, en dat hoeft niet alleen te slaan op deze topic ,want ik zie ze toch wel die foto's ).

ik zal me wederom maar weer gedeisd gaan houden in deze topic, tot het duidelijk is wat er "speelt", wellicht "speelt"er wel niks.................kan ook nog henkie, kan ook nog.
              mvg

Opmerking

• Reactie

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                tja dat zou kunnen Henkie, dat zou kunnen.
                maar als men dat doet dus vanwege het feit dat "hun"foto's nog niet zijn wat het zou moeten zijn dan heb ik een nieuwtje......................dat zijn de foto's die in deze topic staan ook (9 van de 10 x) niet....................
                dus vind ik dat een non-reden.

maarja nu ga ik toch weer beginnen met niveau en baggerfoto's etc en die kant wil/ga ik niet meer op.
                als men dat niet wil/niet tegen kan prima,ik heb dat nu inmiddels "losgelaten" dus is de weg vrij om foto's te posten , in welke topic dan ook.
                ( geen enkele belemmering dus meer aanwezig, en dat hoeft niet alleen te slaan op deze topic ,want ik zie ze toch wel die foto's ).

ik zal me wederom maar weer gedeisd gaan houden in deze topic, tot het duidelijk is wat er "speelt", wellicht "speelt"er wel niks.................kan ook nog henkie, kan ook nog.
                mvg
                Non reden, ja klopt ook wel. Voordat een foto helemaal toppie is ben je een straatje verder.

Belemmering, jij bent geen belemmering, ha, ha, niet persoonlijk trekken. Heeft geen enkele zin.

Gedeisd houden, moet je vooral niet doen. Maar wel gewoon ervan uitgaan dat er niks "speelt".

----
                Danny
                Geen superfoto, maar ik wil wel helpen vullen ...
                In het buitenland gemaakt. Wat een beesten.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• ja maar henk dit :

Oorspronkelijk geplaatst door Danny1
                  Geen superfoto, maar ik wil wel helpen vullen ...

Groeten
                  Danny

zegt voor mij al vrij veel ( en ja ik zie dat icoontje ,of hoe heet dat ding? ik stel een voorbeeld meer niet) , dit topic is schijnbaar op de 1 of andere manier verheven alszijnde superfoto topic waarin de mindere foto's dus niet aan bod mogen komen danwel men zich al vooraf zich verontschuldigt voor het plaatsen van een foto.

volgens mij is de topic start zomaar mooie foto, iedereen kan dus hier zijn foto plaatsen, mooie foto is mooie foto ( en dat "latje"ligt dus voor iedereen op een verschillende hoogte) en moet dus geplaatst kunnen worden hier in dit topic zonder zichzelf te moeten indekken voor evt. ( kritisch) commentaar.

ik kan er dus naast zitten met mijn gedachtengang dat de "durfal" toch in dit topic plaatst ( evt met indekkende tekst) en de "niet drufals" de topic iets minder mooie foto aangrijpen (om zo van"kritisch" commentaar verlost te zijn danwel alleen zitten te wachten op commentaar als oh wat leuk).
                  snap jij de gedachtengang?
                  achter mijn denkwijze dat ik "oorzaak" ben van ( min of meer) een mogelijk fotoplaats stop in dit topic ( want ik was diegene die over baggerfoto's,niveau etc etc sprak in dit topic).

(moet ook kunnen op een forum).

mvg

Opmerking

----
                    Danny
                    In het buitenland gemaakt. Wat een beesten.
                    Nee Henk, thuis vertikaal op de muur, zo'n 2 meter hoog. Per toeval ontdekt.

Grt
                    Danny
                    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Ok

Macro dan zeker. Wel jammer van die ene vleugel dat die er niet compleet op staat.

---

Super toko: nee zo hoeft men dit toko echt niet te zien. Gewoon plaatsen wat je plaatsen wil.

Zomaar mooie foto dus.

De titel geeft ook niet expleciet aan dat het speciaal een vogelfoto dient te zijn. Ook weer mooi meegenomen.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Super toko: nee zo hoeft men dit toko echt niet te zien. Gewoon plaatsen wat je plaatsen wil.

Zomaar mooie foto dus.

De titel geeft ook niet expleciet aan dat het speciaal een vogelfoto dient te zijn. Ook weer mooi meegenomen.
                        nou precies weer zo "iets"ik ben diegene die altijd zegt ( als men daarom vraagt) , leuke foto maar ik zie geen veren o.i.d.
                        m.a.w.....................

want ja ik denk soms ook wel eens dat dit een vogelforum is, dus ligt het voor de hand dat men over het algemeen vogelfoto's plaatst, toch? ( als ik volkswagen polo's foto's wil zien dan kijk ik wel op een volkwagen polo forum om maar een zijstraat te noemen.....................is toch niet zo'n gekke gedachtengang?).
                        nou ja het zal ook allemaal wel.
                        ik ben er klaar mee.( wie weet wat voor soort aap uit de mouw komt zeilen nog).

mvg

Opmerking

• Neem aan dat berichtje gelezen is? Ik denk dat die aap wel mee zal vallen, ha, ha.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

• Reaktie

Mij wordt ook weinig verteld wk, moet overal zelf achter komen. Mijn hele leven al, ha, ha. Ik dacht net ook al: die berichten schieten de lucht in. Is het toch ergens goed voor.

----
                              Micheltje leuke plaatjes, vooral die ekster vind ik grappig. Je zou de ruis nog iets kunnen reduceren.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

Working...
                                X