Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
    jij ......................denk ik (hoop ik) blijft toch leuk om te zien sommige foto's.
    gr
    O, nou ga jij ook maar eens uit je raam kijken dan of er nog een mooie groene specht of zo voorbij komt.

Enne toch leuk dat sommige foto's wel leuk zijn om te zien, ha, ha.

Tot een poosje terug vond ik het hier leuk en ik heb nog steeds wel last van mijn lachspieren maar misschien is voor mij dan nu de tijd gekomen om naar een ander forum te verkassen met het foto gebeuren.
    Maar ik wacht het nog ff af.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Nog een plaatje dan om het af te leren.

Of ik verder ben dan jij, waag ik in twijfel te trekken. Maar wel erg jammer dat je zo'n eind uit mijn buurt woont. Aan de andere kant misschien ook wel weer goed, ha, ha. Nee ff serieus, woonden we binnen een haalbare afstand dan hadden we menig uurtje natuurclicks kunnen schieten samen. Ik denk dat ik wel iets meer geduld kan opbrengen dan jij op dit gebied omdat het gewoon een lange leerweg is en omdat ik van mijzelf weet dat ik dingen wel kan leren maar daarna niet makkelijk vast kan pinnen in mijn lekkende hersenzeef.

Ik hoop daarom dat jij ook je "weinige" verstand goed gaat gebruiken en je fotoaparatuur niet aan de eerste de beste wilg op gaat hangen. Of je moet me de locatie van die wilg ff mailen, ha, ha.

Boerenzwaluw - 1 juli 2011.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• Ja is ook goed zo'n hoekje, als je het zaakje maar bewaard want het komt wel een keer voor de Bakker. Reset de grijze massa maar eens. Maar misschien hoeft dat helemaal niet, gebruik gewoon het ongebruikte deel er van. Daar komen de meeste mensen namelijk helemaal niet aan toe.

Ik had er al iets van begrepen dat je weer aan het verslagen maken was. We lezen het t.z.t. wel ff weer dan. Succes met je: hobby - verslagen maken.

Verder snap ik wel dat de foto goed genoeg moet zijn om er zelf van te kunnen genieten, dat wil ik ook natuurlijk.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Vandaag mijn beurt om te lachen.

Als jij (winter kweker) het licht gezien meent te hebben wil ik dat wel eens even controleren.
            Tevens zou ik gebruik kunnen maken van jou licht als licht mocht dit het ware licht zijn en dit is niet lichtzinnig bedoeld hahahhahahaha.

Waar blijft onze Piet met zijn kiekjes?

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door ele
              Vandaag mijn beurt om te lachen.

Als jij (winter kweker) het licht gezien meent te hebben wil ik dat wel eens even controleren.
              Tevens zou ik gebruik kunnen maken van jou licht als licht mocht dit het ware licht zijn en dit is niet lichtzinnig bedoeld hahahhahahaha.

ja hoor,
              wat was het ook alweer
              ohja, ik weet het weer .................... alle panda's op een rij
              hahahaha
              groetjes

en dat willen controleren zei laatst ook een agent tegen mij toen ik op de fiets zat en mij staande hield, ik zei: ja hoor ik heb licht heb het zelf gezien.
              nou laat maar zien dan zei die ongelovige thomas ( of jan,piet,klaas of mogelijk met een andere naam).
              en ja hoor ik liet hem het licht zien. ( soms hoeft het niet moeilijker te zijn dan het lijkt hoor).
              toch weer gelachen vandaag hahahahaha
              zo maar ga nu weer afzwaaien want ik ga mijn vaderlijke taken zo goed als mogelijk proberen te doen.
              en.................heb me vandaag weer eens laten gaan, ik heb weer teveel (onzin) berichten gemaakt op cafeetje.
              tjuus.

Opmerking

• Misschien dan ook iets leerzaam hier neerzetten.

De sluitertijd van de camera bepaalt hoeveel licht er op de sensor valt en dus ook hoeveel detail je in een foto ziet. Maar ook hoe scherp of onscherp de foto er uit komt te zien.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Op de trein......

Enkele vraagjes

1 Welk kleur(en) licht heb je in de ochtend en wat kun je, als fotograaf, daar mee of tegen doen? Welke effecten kan dat hebben?

2 Welk kleur(en) licht heb je in de middag en wat kun je als fotograaf, daar mee of tegen doen? Welke effecten kan dat hebben?

3 Welk kleur(en) licht heb je in de avond en wat kun je als fotograaf, daar mee of tegen doen? Welke effecten kan dat hebben?

Voor de bonuspunten: Beantwoord de volgende vragen voor een gemiddelde schatting van en Zomerse dag, Herfstdag, Winterdag en Lentedag.

Wie voor de hoofdprijs wil gaan (eeuwige roem): Beantwoord de voorgaande vragen met betrekking tot, zoveel als mogelijk, de verschillende delen van continenten met elk hun eigen lichtritme.

Deze vragen mogen ook door anderen worden beantwoord.
                  Deelantwoorden tellen ook mee, dus een volledige beantwoording is geen eis.

Opmerking

• Hier kom je al iets verder mee in de beantwoording van Ele zijn vragen:
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Dankje Henk.
                      Gelijk maar weer een nieuwe topic aangemaakt haha

mvg Eelke

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door ele
                        Vandaag mijn beurt om te lachen.

Waar blijft onze Piet met zijn kiekjes?
                        mvrgr

Piet

Opmerking

• De enige echte

Dus lekker druk gehad.

Vol ongeduld zullen we dus moeten wachten op foto's van Piet.
                          Kleine hint: Een onbewerkte foto mag hier ook hoor

Opmerking

• Spelen met licht

vriendelijke groet
                            Henk

Opmerking

• Leuk experimentje Henk.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking