Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
oke bedank ook niet exact de leeftijd ,nou ja, maak niet uit.
(jongen bij ouders laten) bij mij ging dat dus fout , ik moest de jongen afvangen want de oudere man was gaan jagen op de jongen en 1 jong verloor daardoor zijn oog. ( was de aanzet tot ronde 2 ,ja echt ronde 2 ik had daar niet op gerekend en daar geen aandacht aan geschonken,ik zag het pas toen ik het eerste ei weer zag liggen in een ander blok).
daarom wilde ik het weten zodat ik dat kon vermelden alszijnde : vanaf .....opletten op man want..................
nou ja bedankt i.i.g. weer.
mvg
Bij mij waren ze ook al wat later, bovendien heb ik over het algemeen niet zoveel agressie. (alleen ooit roodborstjes !!)Ligt misschien aan de voeding?
Ik heb ze ook bijeen gehouden tot de verkoop in het najaar.
een dood gewoon maar wonderschoon mus menneke ( is de zoon van mij favourite huismus man, die is helaas gaan hemelen denk ik want die heb ik nog niet gezien in mijne tuintje).:
mvg
Inderdaad een prachtvogel, WK! En ook erg mooi op de plaat gezet.
Ik heb ieder jaar een koppel op 5 op de kost en ze vreten m'n hele kippenhok leeg. Mijn beloning is dat ik over een paar maanden de hele schare jongen mag aanschouwen...... en te vreten geven Ik geniet er ieder jaar weer van.
gr
Hans
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
ohja en deze had ik ook, is ook weer geen toppertje maar voordat ook deze in de prullebak gaat wilde ik hem toch ff delen met jullie.
het was bijzonder grappig om deze gade te slaan , hij was op vliegenjacht en hij werd gek van de vliegen, links, rechts onder en boven hem en telkens wist hij niet te kiezen.
ik had het niet verwacht maar kreeg er toch die vliegn redelijk bij op.
deze foto net als die andere van de zwartkop op een flinke afstand en in de bossages:
ja lekker hoor.
het is wel allemaal dicht in de buurt hoor,zodat als ik wat voel ik direct weer terug kan naar huis.( ik denk dat het op dit moment wel goed gaat maar dat het meer de "angst" is die regeert).
maar i.d. lekker bezig zijn, daar gaat het om, natuur snuiven en genieten.
leuke plaat weer Henk3
ik ga nu ff kijken of dat die zwartkop etc. er nog zit ,ga ik eens proberen een mooie plaat ervan te trekken,maar..............valt niet mee in "bos", allemaal van dat "rotlicht", of ze zitten te ver en achter takjes en te donker etc. of ze komen juist in de open plekken zitten, gaan ze een beetje zonnen in het volle zonlicht hahahaha de rotzakken.
ohja gisteren had ik ook een beflijstert gezien,maar was onmogelijk te platen...................misschien vandaag meer geluk???? let hope so.
mvg
jammer weinig actie van broto bv. hier in forum, mis zijn plaatjes wel.
geen geluk gehad gisteren met de andere vogels te platen, direct maar all delete toegepast aldaar ( hahahaha dit keer nam ik nog niet eens de moeite om ze mee naar huis te nemen die gemaakte foto's, tja scheelt toch weer sjouwen...........toch? ).
Ach wk, geluk is met de dommen. Daarom zal ik dan ook wel geen geluk hebben, ha, ha.
Maak die plaatjes ff wat kleiner man. Veel te groot.
Wel mooi hoor die plaatjes.
Ooievaar 26 - 3 - 11
nee , maar ik kan niet rekening (meer) houden met iedereen, ik heb er geen last van en is het zelfs mooi op mijn schermpje ,het forum is er ook voor mijn plezier.
wil men ( niets of niemand persoonlijk bedoeld) dat de grote platen verdwijnen? prima haal maar weg dan.
ik zal de boodschap begrijpen en daaruit de consequenties trekken.
simpel als wat Henk.
zo is tie in het klein(er),maarja zo zie je niks (fouten):
is geen goeie van hede deze ochtend is een statement wat ik maak
dit is de enigste topic waaraan ik echt plezier beleef, als ik kleiner moet gaan dan zal ik goed moeten gaan nadenken over het feit ofdat dit forum er voor (alleen) andere is of ook voor mijn plezier.
wk Dan is je scherm groter dan de mijne. Maak je niet zo druk verder met dit stralende weertje.
doe ik wel ,vind het jammer dat het mij i.i.g opvalt dat er minder gereageerd word door een ton koek, broto, piet etc ( in de vorm van mooie foto's).
en dat wijt ikzelf aan het feit dat er schijnbaar ook hier steeds meer gesteggel is , men "zeurt" om "alles".( net zoals op de rest van topics van het forum) en zoals je dan leest Henkie bedoel ik dit in het algemeen en pak ik alleen dit voorbeeld van te groot of niet beet om duidelijkheden te krijgen. ( niets anders).
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Dat statement?
ja da's toch niet zo moeilijk ,ik plaatste direct een grote en ga afwachten wat "men" daarvan vind en ermee doet.
het statement is : ik plaats zoals ik dat wil. ( ik doe er niemand kwaad mee, dacht ik zo, dat mensen het misschien minder waarderen ,tja kan ik niet mee zitten, ik kan niet iedereen tevreden stellen.)
en als dat concequenties heeft dan is dat zo in deze topic en kan ikzelf daaruit weer mijn eigen "plan" trekken.
mvg
maar men mag er ook democratisch over gaan beslissen hoor (heb ik geen moeite mee) , wel of geen grote toelaten op dit forum, dan zal ikzelf me daaraan moeten gaan houden of juist niet.
maak er maar een pole van.( kon toch op dit forum, vroeger wel tenminste).
Zonder regels geen orde, maar deze vond ik er niet tussen.
Voor mijn beeldscherm 22 inch (55cm.) zijn die grote afbeeldingen (met mijn "normale" instelling van het beeldscherm) voor 2/3 te zien.
Om een foto beter te kunnen zien/beoordelen zou je 'm op de pc kunnen opslaan en uitvergroten met 1 of ander programma, dit is mijn manier.
Lekker blijven plaatsen WK, het word zeker gewaardeerd.
Opmerking