Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik meen in dit topic eens de screaming piha voorbij zien komen. Tenminste, dat mensen oa. wk hem gehoord had in Burgers bush.
Ik heb toen gemeld dat men een eindelijk een popje had kunnen bemachtigen in spanje.
Deze week zag ik dat het hun gelukt was er een jong van te kweken.
Vandag ging ik even gaas kopen bij dierenhandel Hoogendoorn. Laten ze daar nu ook heeeeel veel dieren hebben...
Geen entree, lekkere koffie en erg gezellig.
tjonge ton was toch ff schrikken toen ik net die hoenders zag.
tjonge daarvan kan toch alleen een moeder houden?
wel leuke/mooie foto's weer.
dat van die schreeuwerd wist ik ook niet, ben wel blij verrast dat het gelukt is ,nou ja aan de andere kant als je het verblijf ziet dan is 1+1 al snel 3 of meer natuurlijk.
Prachtige foto's van de haan Ton. Met die parelhoenders dacht ik meteen aan De Sjonnies: "wat ben je lelijk van dichtbij." Kom die dingen iedere dag tegen als ik de hond voor een wandeling neem door de boomgaard maar met een fox terrier nemen ze al gauw de benen. Mooie kop study.
Yup, ze hebben een foto. En dat is maar goed ook want ze kunnen hem niet meer vinden.
Maar de pop voert nog wel...
Gezien bij drukte in de dierentuin sbs6 (kwam er toevallig langs)
Opmerking