Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    Hell of a story Winterkoninkje. Die kronkels in je hersenpan waren bij mij allang doorgedrongen hoor, ha. ha.
    nou dan heeft dat eeuwige preken toch nut gehad, er is dan 1 die het een beetje snapt. ( er is dus toch nog hoop).

ja maar dat is dus niet zo , Henk.
    als ikniet baas over eigen foto,ik moet ten alle tijden op zoveel dingen letten bij plaatsen van foto's, kweekverslagen/powerpoint etc. is gewoon niet mooi en leuk meer.

maar dat is de prijs schijnbaar die men moet betalen als men 1 haarlengte hoger dan de andere boven het gras uitsteekt.( vind ik overigens zelf niet hoor, voel me niet verheven,heb daar zelfs een hekel aan, mensen die zich beter vinden dan de rest).

maargoed gaat over mooie foto's hier en jouw ralletje ziet er gelikt uit mooie soort weer vastgelegd.
    goe gedaan jongen
    mvg

Opmerking

• reactie

Met baas over eigen foto bedoelde ik eigenlijk dat je zelf maar moet weten of je die bewaard of in de prullenbak kiepert. Maar je uitleg wordt weer opgeslagen en waarschijnlijk voor een groot deel weer vergeten tot het weer aan de orde komt. Gelukkig kom ik nog niet boven het maaiveldje uit dus dat is dan weer mooi meegenomen, ha, ha. Bedankt voor je bemoedigende woordjes. Ik ga koffie opzoeken.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Met baas over eigen foto bedoelde ik eigenlijk dat je zelf maar moet weten of je die bewaard of in de prullenbak kiepert. Maar je uitleg wordt weer opgeslagen en waarschijnlijk voor een groot deel weer vergeten tot het weer aan de orde komt. Gelukkig kom ik nog niet boven het maaiveldje uit dus dat is dan weer mooi meegenomen, ha, ha. Bedankt voor je bemoedigende woordjes. Ik ga koffie opzoeken.
        ja maar jij weet "iets" meer over mij dan de gemiddelde bezoeker, dus voor jouw is het allemaal niet zo "ongeloofwaardig" allemaal.

de eeuwige druk,het eeuwige moeten/kunnen bewijzen etc. (ook van mezelf).

we mailen wel,
        laat die foto's maar komen,is veel beter dan dit gezeik ook eigenlijk.
        de boom in ermee

achterop het land zojuist .........."boomeend":

mvg

Opmerking

• Opmerking

• met dat soort dingen heb je mij direct op de kast kees.

want wie A zegt die moet ook B zeggen.( als men wat verkondigt hier of waar dan ook moet men het ook kunnen bewijzen,vind ik ook).

als ik zeg dat het bv. e.k. is dan ....................was het maar zo simpel kees,( algemeen verhaal en oud zeer) hoevaak ik wel niet "commentaar" kreeg,al had ik foto's van man en pop. een nest, een nest met eieren,jongen,jongen met ring en uitgevlogen .............dan nog ,ja echt waar dan nog werd dat vroeger( nu nog ) in twijfel getrokken.( door instanties of "collega"kwekers en andere lui).

en dat klopt gewoon niet Kees.

joh al zou ik in de kooi staan en filmen dat er een ei gelegd werd of dat er jongen gevoerd werden ( en dat heb ik ook wel gedaan hoor bv. d.m.v. nestblok camera's etc,gewoon voor eigen gebruik en "bescherming") dan nog weten "ze" het beter of weet ik veel wat.
            en daar komt dus bv. dat stukje om de hoek kijken dat ik henkie vroeg hier op cafe aangaande flimpjes/geluid etc in te voegen bij bv. powerpoint ( en ja ik heb dat stukje inmiddels door maar heb besloten om toch niet dat soort dingen in te gaan voegen..................men bekijkt het maar lekker, het is toch altijd wel wat met die lui).

en men raakt mij direct in het hart als ik dan dingen hoort of leest waarvan men dingen insinueert ( al dan niet tussen de regels door te lezen) en dus eigenlijk heel subtiel zegt : die liegt.

daar word ik pissig van ( mijn vader is daar veel gemakkelijker in ,ik niet ik ram gelijk) ,ik heb teveel meegemaakt (vogelgebied ) al om mensen nog zomaar op hun woord te geloven.
            bij mij is man een man een woord een woord (helaas denken vele daar anders over).

mvg

Opmerking

• Nou

Die wilde boomeendvrouw staat er in iedergevel errug mooi op. Zo hoop ik die ook nog wel een keer te maken. Nou ik ga de hort nog even op.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Zoals ik al zei: Ik heb je inmiddels al een beetje door.

En dan denk ik meteen aan de laatste foto die je zojuist geplaatst hebt. Geeft toch geen malle m.... wat anderen nou zeggen of denken. Het should be" water of a duck's back" Is trouwens ook veel beter voor de gezondheid

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Prachtige plaat van de ral Henk!

Ook de eend van die kwebbeltante staat er weer fraai op.
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

Opmerking

• reactie

Dankje Ton.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Haha

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                      Prachtige plaat van de ral Henk!

Ook de eend van die kwebbeltante staat er weer fraai op.
                      Hahahahahaha Tja het gaat schijnbaar weer een ietsiepietsie beter met Winterkoning.

Verder het zijn allen prachtige plaatjes.

mvg een trouwe kijker
                      mvg Gerard 6

Opmerking

• Klaar om te landen

Oeps, noodlanding

vriendelijke groet
                        Henk

Opmerking

• hahaha wat een lompert.
                          hoef je ff niet in te zetten voor de kweek.

groetjes

Opmerking

• Vond um ook wel aardig

maar heb toch even een probeerseltje er op losgelaten. Als ie weg moet moet ie weg.

Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

maar heb toch even een probeerseltje er op losgelaten. Als ie weg moet moet ie weg.

crea bea
                              en maar plakken en knippen
                              mvg

Opmerking

• Nou

't is wel iets meer dan dat hoor. Ha, ha, is't wat?

Maarre nu kan ik hem ook niet meer weghalen zie ik.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X