Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ja ik heb er wel van genoten. Had mijn buurvrouw zich maar even ingehouden. Dan had ik wat meer kunnen schieten. Dit soort kansjes krijg ik niet al te vaak. En zeker leuk dat het zo dicht bij huis is, vanuit het keuken raam kan ik zien of ze er zijn of niet. Op het moment is het even erg stil met deze beestjes. Binnenkort zullen er wel weer kalfjes zijn denk ik. April - Mei?
henkie,
had je deze al niet eens eerder gepost?
of heb ik hem op jouw mooie site gezien al eerder?
ben toch wel een trouwe bezoeker hoor van jouw site, mooie/leuke foto's allemaal (jammer van die kromsnavels ).
nee hoor geintje.
Mooi plaatje hoor Henkie. Laat je niet van de wijs brengen door ene WK. Toen ik het plaatje zag dacht ik al: zit die Buizerd op een natuurlijke tak, die ze op de houtzagerij in een paaltje hebben veranderd en dat zal wil weer "verkeerd" zijn.
En voor diegenen die Henk's eigen site nog niet hebben bezocht. Best de moeite waard met hele mooie foto's van inheemse vogels en wat ander grut dat daar in Zuid West Drente rondloopt.
ben al niet zo scheutig met complimenten, maak ik er 1 ( al dan niet verborgen in een tekst) als ik schrijf dat ik een trouwe bezoeker ben van jouw site ( als het niks is dan kijk ik er niet naar) dan is het weer niet goed.
(ondertussen is wel de aandacht weer op de site gevestigd )
kan per giro hoor henkie
maargoed ,kom maar op met die mooie foto's zou ik zeggen.
niet lullen maar schieten zou het motto moeten zijn voor diegene die "vrij zijn"om te gaan en staan.
mvg
ohja en het liefste in natuurlijk habitat en natuurlijke compo. ( want zo zie ik ze het liefst, als ik een fietsenrek wil zien dan ga ik wel naar het treinstation).
ben al niet zo scheutig met complimenten, maak ik er 1 ( al dan niet verborgen in een tekst) als ik schrijf dat ik een trouwe bezoeker ben van jouw site ( als het niks is dan kijk ik er niet naar) dan is het weer niet goed. Hartelijk dank!
(ondertussen is wel de aandacht weer op de site gevestigd )
kan per giro hoor henkie Nummer?
maargoed ,kom maar op met die mooie foto's zou ik zeggen.
niet lullen maar schieten zou het motto moeten zijn voor diegene die "vrij zijn"om te gaan en staan. Lullen doe ik zowieso heel weinig in het echt. Gaan en staan, nou ja lukt.
mvg
ohja en het liefste in natuurlijk habitat en natuurlijke compo. ( want zo zie ik ze het liefst, als ik een fietsenrek wil zien dan ga ik wel naar het treinstation).
Ok zal proberen de compo in acht te houden maar dat doe ik toch al? Die laatste zin snap ik helemaal niet hoor.
--
Mooi rek Kees. Had er minstens een papagaai of zoiets op verwacht.
Opmerking