Vrijdag 29 mei naar Walsrode misschien?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
reaktie
Dank je Piet, ik zal mij nog regelmatig wat vergissen denk ik.
Opmerking
-
mannen
ik kan op voorhand nooit "iets"beloven natuurlijk ( vandaag is goud en morgen is lood).
opzich ben ik altijd wel te porren voor bv. walsrode maar het moet wel kunnen dan allemaal.
een paar dingen wilde ik dan wel in de groep gooien, want ik denk dat het voor broto sowieso dan in de bouwvak moet (?).
maar wat zijn de minimale benodigheden om daar te vertoefen?
denk aan hoeveel kaartjes voor in de camera (ik heb nog steeds maar 1 kaartje bv.) of is er iets waar je de foto's mee af kan halen en zo dat het kaartje weer ready is voor de volgende dag. (ik heb geen laptop bv.).
en ook niet onbelangrijk hoeveel dagen en nachten?
wie snurkt en laat windjes in zijn slaap? ik neem aan dat er 2 op een zimmer gaan.
hoeveel centjes moeten er mee gebracht gaan worden?
vervoer (hoeveel auto's bv).
misschien kunnen we henk3 ook zover krijgen om eens mee te gaan?
etc. etc.
hier bij wilde ik Ton dan voordragen om het 1 en ander eens op "papier"uit te zetten en een plan de campagne maakt ( datum onafhankelijke).
maargoed voor die tijd (vrijdagzondag 29 mei in welk jaar?) zullen we nog wel eens een keertje gaan fotograferen ergens , doe maar voorstel ,ik volg wel ( als het zo uitkomt).
mvg
Opmerking
-
Ik bedoelde helemaal geen mei! April natuurlijk.
Ik zal per mail wat voorstellen doen met informatie.
Ik snurk als een kettingzaag, laat winden en slaap lang, dus bereid je maar voor.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk bedoelde helemaal geen mei! April natuurlijk.
Ik zal per mail wat voorstellen doen met informatie.
Ik snurk als een kettingzaag, laat winden en slaap lang, dus bereid je maar voor.
mvg
Opmerking
-
ongeschreven wetten
nou ben je mooi klaar mee Piet, met zo'n kamergenoot hahahahahahahaha
Tsjoep............
Groet,
Rob.
Opmerking
-
-
reactie
Oorspronkelijk geplaatst door BarendDat zijn leuke ervaringen Henk zo.
ik ga nogal eens jullie kant op om deze te zoeken, en meestal lukt het wel tegen de schemering, of in de vroege uurtjes.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking