Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Opmerking

• reactie

Nou ik denk dat een vraagsteller ook wel eens een spontane vraag kan stellen zonder daarbij verder aan een zelfzoektocht te denken. Overkomt mij ook regelmatig, ha, ha.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• plaatje nog

Beetje een sfeer plaatje en tevens de laatste.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• laatste wat ik erover zeg want het begin alweer een soap te worden op deze manier.
          uiteraard heb je gelijk henk.
          maar dan is er eindelijk iemand die de wetenschappelijk/latijnse naam erbij zet ( zouden er veel meer moeten doen) en dan maakt men juist

Opmerking

• henkiepenky

zojuist
            ik hoor wieehee
            ik hoor pok
            en ik zie :

hoe zo oppertunistisch?
            hoezo pakken buizerds geen vogels cq grote vogels?
            ik zie dit maar weer als een sein van boven, ik word gewoon gedwongen om weer te gaan fotograferen lijkt het wel.
            heb deze ff snel erop gegooid, heb een hele serie nu en..................ik zie dat er zojuist een tweede bij is gekomen dus ik hoop op een "gevecht"wat ik dan kan vast leggen.
            dus deze krijg je alvast van me te zien henkie ( en andere off course) maar de rest zal ff moeten wachten( heb een aardige serie en mot eigenlijk gaan bewerken ),mot nu gaan kieken of ik nog wat mooie plaatjes kan gaan schieten.

mvg

Opmerking

• reactie

Zeker een goed teken.

Groot kans op een gevecht om de prooi. Soms heb je geluk en komen de objecten naar je toe. Voor die meeuw is het wat minder geloof ik.

Wat ik mij nu afvraag is of dit een gezonde meeuw was of niet.

Middelste foto is meeuw wat overbelicht, beetje in de -EV gaan met dat wit misschien.

Groet, Henk.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• ik hoor wieehee en ik hoor pok
                En goed gerageerd ook nog, ik hoor wat positiefs, mooi zoi!

Zo'n Buteo doet niet aan regeltjes (die mensen verzinnen) als hij honger heeft.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

• Ja , op het juiste moment op de goede plaats zijn, kom je niet vaak tegen.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                    Zeker een goed teken.

Groot kans op een gevecht om de prooi. Soms heb je geluk en komen de objecten naar je toe. Voor die meeuw is het wat minder geloof ik.

Wat ik mij nu afvraag is of dit een gezonde meeuw was of niet.

Middelste foto is meeuw wat overbelicht, beetje in de -EV gaan met dat wit misschien.

Groet, Henk.
                    ha jongen , was totaal verkeerd met de instellingen van de camera, geeft ook niet was gewoon een leuk momentje /afwisselend momentje wat "uit de lucht kwam vallen" voor mezelf eigenlijk.

al had ik het kunnen vragen aan die meeuw of tie wel gezond was.................... , is al moeilijk om te vragen aan een vogel natuurlijk en helemaal als tie dood is

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                    En goed gerageerd ook nog
                    ach is een oud mechanisme denk ik, "vroeger" stormde ik altijd naar buiten als ik bepaalde kreten van roofvogels hoorde ( of juist de reactie/kreten van andere vogels of juist als er een doodse stilte viel opeens) ,kon ik m'n voliere vogelkes beschermen.
                    nu zag ik die meeuw vallen en dacht zal wel te laat zijn,ik dochtertje gevraagd of ze de camera wilde pakken en toen ze me de camera bracht zat die buizerd er nog steeds,m.a.w. hij ( eerder een zij denk ik) vroeg er gewoon om, om op de foto te mogen.
                    want zeg nu zelf dit alles gebeurde op een ongeveer 3 m afstand. ( gebeurt toch anders nooit?).
                    de vogel was om de dooie donder niet bang i.i.g .

Oorspronkelijk geplaatst door Barend
                    Ja , op het juiste moment op de goede plaats zijn, kom je niet vaak tegen.

Opmerking

• reactie

Winterkonigin:
                      maargoed maak allemaal niet uit , heb weer wat beleefd vandaag en dat is alweer heel wat. ja toch? niet dan?
                      dus ..........gewoon weer als vanouds baggerfoto's
                      Ha, ha, mooi zo. Je kan het in iedergeval nog niet nalaten en dat is een goed teken. Dat eerste teken/seintje van boven heeft wel gewerkt.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• dit waren de "beste" van die gebeurtenis denk ik:

eentje beetje dichter getrokken hoor,op die andere foto's is het allemaal zover weg , geen details te zien van vogel(s)

zo ben d'r weer klaar mee.
                        hop hop hup hak en................in de prullebak

mvg

Opmerking

• Hier nog een Knobbelzwaan op de startbaan:
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• artistiek verantwoord hoor zo'n compo, leuk gevonden zo'n kader.
                            mvg

Opmerking

• Nog wat moois uit de mangrove:

Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

Opmerking

• Ik wil niet katten want deze vogel staat er mooi op Ton.
                                mvrgr

Piet

Opmerking

Working...
                                X