Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Sneeuwkruin in de rivierahal los vliegend en die woudaap in de doorloop vlucht t.o de olifanten.
Ik had geloof ik in dat bericht 5129 kwak geschreven foutje.
ik zit me rot te verzinnen hoe het nu zit met kuifje want volgens mij zijn het kuifjes?
anders neem kuifje wel hele rare houdingen aan.
of zie ik het wrong?
topic kakt een beetje in geloof ik, eentje van mij dan maar,ik weet niet of tie goed is i.v.m. nog geen nieuwe spullen ( monitor etc.) :
geldt voor deze idem dito :
ik heb ze inmiddels al grondig geinspecteerd en o.a. alle nagels geknipt , ik zag dat ze moeite hadden met klemmen etc in natuurlijke begroeiing.
verder lijken ze het goed te maken, ben benieuwd.
Ben het eigenlijk wel met Ton Koek eens. Klein puntje van aandacht is die vogel waar je horendol van was/bent, zie wit stipje net voor het geel van de snavel, dat had je even weg moeten poetsen.
en grote zaagbekvrouw - weet je ook welke (onder)soort deze laatste is?
hoi henkie, kan me sterk vergissen maar ik denk dat het een "gewone" Grote zaagbek is maar dan een jonge man en in eclipskleed.
kijk heb er eentje uit oude doos ( isse niet een mooie foto maar je kan zien wat ik bedoel denk ik ,dit is een paartje volledig op kleur , kijk o.a. naar het al aanwezige zwart in rugdek bij bovenstaande foto's) :
groetjes
ps: weet je wat ik echt verwacht had nu? dat je zou beginnen over veertjes op kop en in hals bij rhganske ( dat die weggepoetst moesten worden) hahahahahahahaha
Opmerking