Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Leuk plekkie
Ja leuk maar wel een eindje van huis. Goed uur rijden.
Ik kan die camera maar niet stil krijgen man wat een geklooi. De meeste foto's kan ik zo de prullebak in gooien. Jammer wel want er zaten toch wel leuke aanwinsten tussen. Denk trouwens nog wel een primeurtje voor hier te hebben.
Opmerking
-
Opmerking
-
goed uur , is naar boven of naar beneden ?
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ja leuk maar wel een eindje van huis. Goed uur rijden.
Ik kan die camera maar niet stil krijgen man wat een geklooi. De meeste foto's kan ik zo de prullebak in gooien. Jammer wel want er zaten toch wel leuke aanwinsten tussen. Denk trouwens nog wel een primeurtje voor hier te hebben.
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
lens: ik denk 35 - 300 Af of 200 mm MF al dan niet met 2x converter. Is van 22 mei j.l. Moet ik de exif ff inkijken.
In de exif staat de lens op 345 mm dus zal het de 200mm met 2x converter geweest zijn maar dat wissel ik nog wel eens
hoe kan je met een converter 2x fotograferen in een bos?
het licht is daar echt niet optimaal voor converter werk toch?
ook ik heb wel eens zitten na te denken aan een converter maar dat word toch keer op keer afgeraden/ erop gewezen i.v.m. dat je "perfecte"lichtsomstandigheden moet hebben.
ik hoor het graag wat jouw bevindingen zijn.
groetjes.
Opmerking
-
reactie
Ik heb ff zwaar nagedacht of ik je dat nou hier wel moet vertelen maar vooruit, ha, ha.
Dat bos daar heeft net daar wat openingsverbinding met de sky. (lucht).
En een open plek er achter maar daar groeien ook al weer jonge boompies.
Soms veel te veel licht, zon er pal op dan.
Ik gebruik een 2x converter omdat ik die heb, anders zou ik er een 1.4 op zetten. Mijn 200 mm heeft wat meer licht (4.5) dan de 35-300.
Soms kan je dus ook niet fotograferen omdat er gewoon teweinig licht is.
We hebben het ook getroffen met slecht weer af en toe. Kun je helemaal niks. Eenzaam in het bos met beste onweersbuitjes. Ach ja dan denk je was ik maar bij moeder thuis gebleven maar ja moeder is niet thuis, dus blijf ik in het bos.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningheb ik een vraag aan jouw:
hoe kan je met een converter 2x fotograferen in een bos?
het licht is daar echt niet optimaal voor converter werk toch?
ook ik heb wel eens zitten na te denken aan een converter maar dat word toch keer op keer afgeraden/ erop gewezen i.v.m. dat je "perfecte"lichtsomstandigheden moet hebben.
ik hoor het graag wat jouw bevindingen zijn.
groetjes.vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
vers van de pers
eentje uit een serie van 247 foto's ( had er al een aantal gewist hoor terplekke, wees gerust).
maargoed zal toch wel een goeie tussen zitten?
voorproefje (want de rest ben ik nu nog aan het uploaden van camera naar p.c.) :
ik heb ze ook zonder rietstengels in beeld (denk ik ,hoop ik ).
volgende ietskes minder verscherpen en dan komt het wel goed denk ik, hoop ik.
meneer broto heb toch wel eens een keertje vraagjes aan jouw, heb den deuze dus ook vissend maar...................( 1 grote blurrpartij).
ik ga nu happie eten en daarna zal het uploaden wel klaar zijn denk ik.
groetjes
Opmerking
-
-
reactie
Mooie jonge ijsvogel man 2010 wk. Ben het met je eens dat dat stukkie riet niet heel mooi is. Eerlijk is eerlijk. Maar binnenkort verwacht ik dus een nog betere van je. Gewoon een andere tak plaatsen daar.
Opmerking
-
Opmerking
-
mag het nu ook al henkie?
en takken plaatsen doe ik daar niet ( kan daar niet bij op geen enkele manier) er ligt daar een omgewaaide boom in het water en bij laag water komt deze vrij en dan mot ik maar het geluk hebben dat tie daar komt.
tjaha moet zelfs de waterstanden in de gaten houden tegenwoordig
komt zoveel bij kijken
zal is ff kijken of ik nog wat kan plaatsen. ( en ja hoor ja ,ik kan het ,nu nog kijken of ik de juiste heb,kan niet kiezen ,sorry weet nog niet zo heel veel van compo af en zo):
oeps tikkie teveel veel zie ik. ( blijft lastig).
groetjes
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking