Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Uiteraard, kwam hem vanmorgen tegen tijdens een wandelingetje
Denk dat de wind gunstig stond, kon hem tot op ongeveer 40 meter benaderen, toen liep hij heel rustig het bos in, weet niet eens of dat door mij kwam, of dat die gewoon weg liep, anders had ik hem misschien wel dichter kunnen benaderenvriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
Bok
Mooi gewei heb ie.
Dank u Hans.
Opmerking
-
reactie Piet
Oorspronkelijk geplaatst door PietLeuke splendid Henk. Tapuit vind ik een geslaagde foto.
Opmerking
-
Opmerking
-
Het staartje is erg leuk zo, jammer dat nu de kop net wat donker wordt. Tegenlicht blijft erg lastig.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
dierenpark
was vandaag op mijn laatste vakantiedag naar het dierenpark in Emmen geweest. een heel mooie dierentuin, na burgers bush zeker mijn favoriet.
boven de krokodillen hebben de grote textorwevers heel wat nesten gebouwd.
en de vlindertuin, ook heel mooi.
groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Tegenlicht?
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekHet staartje is erg leuk zo, jammer dat nu de kop net wat donker wordt. Tegenlicht blijft erg lastig.
Maar als je de klep van je eventuele laptop iets draait valt ie erg mee. Je kan ook het scherm percentage iets groter maken, bij mij zit dat rechtsonder in het balkje. 100% staat daar, klik er op en de foto wordt groter.
Ik heb ook nog wel anderen hoor. Deze kan wel iets opgelicht worden maar die techniek kende ik toen nog niet. Nu wel.
Dierenpark Emmen, mooi park wel ja. Ben er zelf al enkele jaren niet geweest. Toch maar half uur 3 kwartier van mij verwijderd.
Opmerking
-
Maar als je de klep van je eventuele laptop iets draait valt ie erg mee. Je kan ook het scherm percentage iets groter maken, bij mij zit dat rechtsonder in het balkje. 100% staat daar, klik er op en de foto wordt groter.
De staart schijnt door, daarom dacht ik aan tegenlicht. Er valt dus veel licht op. Daarbij vergeleken is de kop te donker, dat ligt niet aan een laptop hoor.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Jij je zin.
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekGeweldige tips, maar ik heb gewoon een 19 inch scherm voor mijn snufferd.
De staart schijnt door, daarom dacht ik aan tegenlicht. Er valt dus veel licht op. Daarbij vergeleken is de kop te donker, dat ligt niet aan een laptop hoor.
Ha, ha, ok hoor maar waarschijnlijk heeft die 19 inch ook wel een percentage rechts onder op het scherm toch? Mijn 17 inch gewone scherm heeft dat ook wel. Vind ik wel handig als ik weer eens last heb van te kleine letters enz. Dus ook prima geschikt om een kleine foto even wat groter te maken.
Bij hoge uitzondering dan maar je zin en heb ik de foto even voor je aangepast:
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking