Nog een mooie dame...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Dat is de mooiste kunst, de natuurlijke. De kunst is het te zien en ervan te genieten... Passiflora?
Hier nog een kunstwerkje:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
-
Opmerking
-
Hallo, Wouter
Bij de boerebond,maar dat is wel 3 jaar geleden. ik had er 2 stuks gekocht en die een 1 bak gezet
Dit is de Clematis “Warszawska Nike
als je ze koopt zijn ze wel vrij iel.
voor dat ze zijn zoals op de foto, ben je wel 3 jaar verder.
ze zijn wel gevoelig voor bladluis. ik moet hem elk jaar behandelen met Bayer Garden voor hardnekkige luizen
de wortelstam beschermen tegen felle zon.
afdekken met een dakpan of zo.
Opmerking
-
Nu Het toch over planten hebben,ik heb een grote druifenboom in mijn tuin staan.van 65 jaar oud ,maar ik krijg weinig of geen druiven aan de boom.dit jaar heb ik heb bewust niet gesnoeit. maar dat schijnt ook niet te werken.hij staat de hele dag in de zon,dus dat kan het ook niet zijn. bemesten doe ik ook , met speciale druivenmest.
Mijn vraag is , waneer mag ik de boom snoeien.
Opmerking
-
Ik snoei mijn druif in de winter, meestal tussen kerst en nieuwjaar. Terugsnoeien tot aan het oog wat het dichtst bij de rank staat.
65 jaar lijkt me erg oud voor een druif; misschien is hij wel 'uutpoept'.....
Vraag eens aan een hovenier hoe ie er over denkt. Zo'n oude stok heeft overigens wel decoratieve waarde.
gr
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekDat is de mooiste kunst, de natuurlijke. De kunst is het te zien en ervan te genieten... Passiflora?
Hier nog een kunstwerkje:.......
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking