Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Eend: (vrouw).
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Da's een hele mooie eendenplaat Henk.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

• eerste keer dat ik de viscivorus in mijn tuin heb zitten, deze zit in een groep kramsvogels.
        zo juist "geschoten", jammelijk genoeg zijn de omstandigheden veel wind,slagregen en zwaarbewolkt weer,door dubbelglas en onder verkeerde hoek (maarja ga echt niet buiten staan nu hoor):

pilaris:

mocht het weer opknappen dan zal ik eens proberen er een mooie foto van te maken (beide soorten).

gr

Opmerking

• Die staat er bijzonder goed op. Gezien de omstandigheden zelfs heel bijzonder goed!
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

• deze "toont" iets beter,maar de omstandigheden blijven bagger.
            jammer hoor.
            wat wel erg opvalt is de kleurverschillen binnen de soort en in zo'n groep ,deze heeft bv. geheel zwarte snavel en mis het meeste van het roodbruine op de borst en keelstreek.
            gr

Opmerking

• Mischien is de snavelkleur onderhavig aan het geslacht net als bij de merels.Zou kunnen verkleuren naar het broedseizoen toe.We zien eigenlijk nooit kramsvogels in zomerkleed

groeten eddie

Opmerking

• plaatje

leuk plaatjes weer wk, wel ff op lichtje wachten in oog.

De volgende zijn niet top maar wel leuk misschien. Ik durfde niet dichter bij te gaan. Heb wat teveel gekropt en de originelen niet meer tot mijn beschikking.
                Was daarbij ook nog geen best weer.

Torenvalk met muis.

Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Niet zo leuk voor de muis...

Deze lust ze ook wel:
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

Opmerking

• plaatje

wk, ik kom nog op de kramsvogels terug t.z.t. Nog niet aan de beurt zeg maar.

Zilvermeeuw:

Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• weg

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                      wel jammer dat ik pas nu op dit idee komt ,want ................nu is alle sneeuw en ijs weg dus ik verwacht niet meer dat ze in mijn tuintje landen,nou ja ...."we" zien wel weer.
                      gr
                      Nou dan mag je hier wel komen want hier is het nog steeds wit hoor.
                      En de weg is een ijsbaan .

Maar mooie plaatjes heren.
                      mvg Gerard 6

Opmerking

• de mijne kunnen beter hoor gerard6

zojuist uit mijne tuin (ik moet de serie nog ff uitzoeken maar hier alvast een voorproefje).
                        m.a.w. gerard6 bedankt voor je aanbod maar ik denk dat ik me wel red in mijn eigen tuintje hahahahahahahaha:

gr

Opmerking

• geen verstand van

zojuist uit mijne tuin
                          Natuurlijk, ik weet het wel. ik heb er geen verstand van maar ik vind ze superrrrrrrrrrrrr.
                          Hier verderop zit ook een hele zwerm van die kramsvogels, inderdaad erg schuwe vogels die zich onder geen beding door een lompe kanarieboer laten benaderen.

Groet,

Rob.

Opmerking

• hahahahaha die RobK toch.

ik ben dan wel geen lompe kanarieboer maar met een meter of 15 a 20 houd het hier ook op hoor en gelukkig heb ikzelf er ook geen verstand van (jij doet maar wat zegt Broto dan altijd hahahahahahaha) ,maar den deuze is nog schuwer:

hij blijft mooi steeds aan de van/voor mij verste buitenste rand van het groepje vogels.(gisteren kwam tie dichter dan vandaag).

maargoed lang leven het "uit"" spelen,dus deze papa heeft nog ff een uurtje ,ga eens kijken of het nog beter kan (iets minder korrels proberen te krijgen).

moet wel anders krijg ik van Broto op mijne klote...................................
                            gr

Opmerking

• Aan mij heb je ook al niets, ik vind ze ook super...
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                                Aan mij heb je ook al niets, ik vind ze ook super..
                                o wacht ff dan Ton K.
                                ik heb nog wat anders dan:

beetje van dat keiharde zijwaardtse "tegen"licht maar ben blij dat ik dit soortje nu ook beter op de plaat heb staan.
                                gr

ik heb nog meer hoor ,da's weer voor een volgende keer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahaha (het is weer bijna weekend zullen we maar zeggen).

Opmerking

Working...
                                X