Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
-
eerste keer dat ik de viscivorus in mijn tuin heb zitten, deze zit in een groep kramsvogels.
zo juist "geschoten", jammelijk genoeg zijn de omstandigheden veel wind,slagregen en zwaarbewolkt weer,door dubbelglas en onder verkeerde hoek (maarja ga echt niet buiten staan nu hoor):
pilaris:
mocht het weer opknappen dan zal ik eens proberen er een mooie foto van te maken (beide soorten).
gr
Opmerking
-
Die staat er bijzonder goed op. Gezien de omstandigheden zelfs heel bijzonder goed!Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
-
Opmerking
-
weg
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningwel jammer dat ik pas nu op dit idee komt ,want ................nu is alle sneeuw en ijs weg dus ik verwacht niet meer dat ze in mijn tuintje landen,nou ja ...."we" zien wel weer.
gr
En de weg is een ijsbaan.
Maar mooie plaatjes heren.mvg Gerard 6
Opmerking
-
geen verstand van
zojuist uit mijne tuin
Hier verderop zit ook een hele zwerm van die kramsvogels, inderdaad erg schuwe vogels die zich onder geen beding door een lompe kanarieboer laten benaderen.
Groet,
Rob.
Opmerking
-
hahahahaha die RobK toch.
ik ben dan wel geen lompe kanarieboer maar met een meter of 15 a 20 houd het hier ook op hoor en gelukkig heb ikzelf er ook geen verstand van (jij doet maar wat zegt Broto dan altijd hahahahahahaha) ,maar den deuze is nog schuwer:
hij blijft mooi steeds aan de van/voor mij verste buitenste rand van het groepje vogels.(gisteren kwam tie dichter dan vandaag).
maargoed lang leven het "uit"" spelen,dus deze papa heeft nog ff een uurtje ,ga eens kijken of het nog beter kan (iets minder korrels proberen te krijgen).
moet wel anders krijg ik van Broto op mijne klote...................................
gr
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekAan mij heb je ook al niets, ik vind ze ook super..
ik heb nog wat anders dan:
beetje van dat keiharde zijwaardtse "tegen"licht maar ben blij dat ik dit soortje nu ook beter op de plaat heb staan.
gr
ik heb nog meer hoor ,da's weer voor een volgende keer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahaha (het is weer bijna weekend zullen we maar zeggen).
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking