Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Nijlganzen op grote hoogte, mistig en eigenlijk veel te ver weg. Dus val niet over elkaar heen om ff te zeggen dat het geen beste platen zijn. Ik weet het, ha, ha. Desondanks misschien toch wel "leuk waarde".
zeker van leuke waarde ,ik heb namelijk nog nooit 1 nijlgans gezien die zo'n nestplatform meeneemt .(tja beessie zal er wel aan "gehecht"zijn).
gr
ps: gerard 6 had ik al gezegd dat ik de rest ook mooi vond van jouw fotootjes?
echter met 1 heb ik wat "moeite",iedereen heeft wel eens een zwak moment dat begrijp ik ,maar dat zet je dan toch niet op een openbaar forum,maargoed ook dat krombekkie staat er leuk op hoor.
ben benieuwd naar je volgende serie.
nee hoor henkie deze aalscholver is van zaterdag middag , en dat weet ik omdat ze op vrijdag ochtend er anders uit zien hahahahahahahahahahahahahaha
ik zal eens kijken of ik nog een foto heb van j.l. dinsdag omstreeks 10:20.
hahahahaha moet niet gekker worden.
gr
(yep bijna weekend )
nee hoor henkie deze aalscholver is van zaterdag middag
Echt niet dus, ik weet dat zo omdat ik op vrijdagmorgen mijn boodschappen doe en ja ik neem die lange zwarte dan wel eens mee bij goed weer. Duidelijk zo?
echter met 1 heb ik wat "moeite",iedereen heeft wel eens een zwak moment dat begrijp ik ,maar dat zet je dan toch niet op een openbaar forum,maargoed ook dat krombekkie staat er leuk op hoor.
Hahahaha je hebt helemaal gelijk hoor.
Was puur om mij te orienteren wat ik dan eigenlijk wel leuk vond.
Nou geen kromme snavels in ieder geval .
Ik vond het trouwens wel een heel mooi beestje, maar zoals gezegd niks voor mij. Veel herrie en veel slopen en verder geen uitdaging.
Heb het erg druk zal je wel even mailen van de week als ik een gaatje heb hahahahaha
Jaaaa Weekend dat maakt Winterkoning zo blij he hahhahahaha
Henk3 dat zijn weer leuke plaatjes van de vrijdag ochtend of zaterdag middag.
Opmerking