Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
mooie platen en zoals die witkuif...........daar......daar hou ik van.
hier een probeersel van mijn kant,heb het zelfde plaatmateriaal (foto tapuit)nu in de fotokooi gezet:
geslaagd ? of vinden jullie het te klinisch?
opbouwende kritieken zijn altijd welkom.
zelf vindt ik dat er teveel korrels opzitten,ook advies gevraagd aangaande de korrels a.u.b.
mvg
De foto zelf is mooi heel mooi en mooi scherp
Maar geef mij maar de door jou aangekleede fotokooi foto's.
Dit is wel heel klinisch hoor . Vooral voor insecteneters.
Dit doet in mijn ogen afbraak aan de pracht van het verendekje. Is persoonlijk natuurlijk. Maar deze zie ik liever een beetje aangekleed.
vindt ik ook gerard6
vindt het museum foto zo
maar naar het schijnt is dit de "procedure" en "standaard" behoudens het stokje dan ,die moet eigenlijk dan ook nog gewoon van gedraait hout zijn.
maar niet getreurt ,beesje heb ik ff terug gehaald (van pa i.v.m. aanpassing der kooien om in te richten voor de aankomende kweek daar) en deze gaat dadelijk in de fotokooi met aankleedsels,blauw achtergrondje erbij proberen,nou ja we gaan lekker ff tobben vandaag.
arm beest hahahahahahahahaha
mvg
maar naar het schijnt is dit de "procedure" en "standaard".
mvg
Wijk dan maar wat van de "procedure" of "standaard" af, vind ik persoonlijk veeeel mooier. En ik heb wel eens plaatjes van je gezien die erg mooi aangekleed waren.
Maar verder is ie wel erg mooi hoor.
Ben benieuwd naar de volgende succes.
Ik moet ook weer aan de bak hier.hahahaha
Die opbouw vind ik erg mooi gedaan. De vogel gaat vanzelf wel beter zitten als je wat meer geduld uitoefend. Voorgaand plaatje gaat weg hoor.
Wat je nu wel krijgt is de schaduw van de struikjes.
dank je wel Henk3 .
en ja je hebt gelijk met schaduw,maar dat licht in fotokooi is gewoon
maar is het "storend" ?
zie ook maar eens wat die takken aan algehele kleur/beeldverandering geeft gelijk in de kooi en t.o.v. de vogel zelf.
maar jij vindt dit dus niet te
Als je nou eens je beplanting iets los van de achterwand zou plaatsen en onderaan een klein tl balkje legt wat licht naar boven laat schijnen? Uiteraard achter de beplanting. Of nog wat meer struiken er in, zodat de achterwand wegvalt.
dat zal ik eens proberen Henk3 de beide opties,(vanmiddag dan ,heb nu ff andere verplichtingen).
en wat betreft die moeilijkheidsgraad,dat kan je opsplitsen in 2 delen natuurlijk:
A de lat wordt natuurlijk zelf zo hoog mogelijk gelegd
B dat is natuurlijk de uitdaging die eraan kleeft.
spelender wijs leren we met camera en lenzen omgaan,ja toch?
Inderdaad lijkt ook mij dat de oplossing, meer licht van meerdere kanten kan de schaduw wegnemen.
Ik vind de "aangeklede" foto ook 10 keer mooier dan die kale.
Mooie foto's, mooie vogels. De gestoffeerde fotokast is me wat te druk. Ik zou zeggen iets tussen die twee in. Trouwens voral die coniferentak vind ik qua kleur geen goed effect hebben op de kleuren van de vogel. Teveel geel naar mijn idee. Zoals gezegd, mijn idee.
Opmerking