Hallo WK. Had ik voor het schrijven van mijn berichtje maar geweten dat je blauwe ogen had........Dacht dat dit forum een vogelcafe was ipv een quiz show, ha, ha. Veel te druk om die namen op te zoeken. Zit veelal s'nachts (bij jullie in NL dan) op het cafe omdat het zo bar slecht loopt de laatste tijd. Ja, voor velen is het broedseizoen weer begonnen. Ook buiten zijn de vogels druk bezig en we het merendeel van onze 150 schapen hebben al gelammerd. Ikzelf broed het hele jaar door; wel met telkens een ander species dan he. Ik zal eerdaags mjn oude computer weer eens inschakelen. Hopelijk heb ik daar nog de e mails betreffende Steve Hall op. Keep well. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
nog n paar eut tut rijttie van geklootviool
broto (of andere natuurlijk) vraag:
Hoe krijg je het voor elkaar dat beide vogels er goed op komen te staan? (was voor mij de eerste keer dat ik er twee tegelijk erop wilde zetten,maar isse moeilijk om scherp te krijgen ene keer heb ik de pop scherp en de man niet en de andere keer andersom) dus hellupie
Opmerking
-
Hoe krijg je het voor elkaar dat beide vogels er goed op komen te staan?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
vogels die ikzelf gekweekt hebt .
ik plaats geen foto's van andere (ga niet met andermans veren pronken) of vogels die ik zelf niet gekweekt hebt of zelf gefotografeerd (behoudens dan de foto's uit vogelparken etc.of uit de wildbaan natuurlijk).
kijk bv. als piet (of andere) een vogel van mij op de foto zet dan hebben we een afspraak,die foto mag ik dan gebruiken voor doeleindes.
mvg,
ik zal je wel een uitleg mail sturen.
Opmerking
-
Ik heb de uitleg helemaal door, ik ben niet blondt, maar kaal....
Dan maar eens een heel andere foto:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
mooie platen heren.
en tot mijn grote blijdschap heb ik vooralsnog een gedeelte van mijn archief terug
ik zal een gedeelte blijven kwijt zijn ( groot gedeelte van laatste 5 jaar zeg maar) maargoed ben blij dat ik weer wat hebt.
dank jullie wel.
mvg
ps: Ton experimentje met diafragma op 9 en hoger .......................leverde alleen maar bewogen beelden op,verder heb ik ook de knop a-dept gebruikt ...............nou ja laten we het daar maar niet over hebben op deze heugelijke dag.
Opmerking
-
Spreekwoorden en gezegdes les 1:
Beter een blije Winterkoning dan een dooie mus die nog geen zomer maakt in de hand, of ziets toch...Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Deze moest ik ff quoten, ha, ha, mooie "scherpe" foto Winterkoning, er zit vooruitgang in.
Opmerking
-
gaat het weer meneer dreugen?
goedemorgen mannen
de morgenstond heeft stille wateren met hoge bomen in de mond
lekker een nachtje geslapen en kan er weer tegen aan voor vandaag, ben benieuwd ,mag zo gaan "natuurpad" doen (hoera ,10 jong in een groep en geen 1 die interesse heeft in de natuur) is een educatief onderdeel van het natuurbeschermings gebeuren hier en ja dan mag ik o.a. weer op komen draven.
mag ik er weer een paar laten voelen en uitleggen hoe een brandnetel eruit ziet of welke bessen/blaadjes etc. je wel of niet kan eten of wat dat "ding" is met horens en wit met zwarte vlekken is en boe loeit (de schooljuf natuurlijk) etc.
zal me wel weer vermaken vandaag hahahahaahhaha
mvg
ps:
het wordt tijd dat ik weer vogels krijgt om te verzorgen want ik voel me niet geheel in mijn element (geen geluid in de tuin),te veel tijd over want ik hoef niks te plukken (kruiden)/vangen(insecten/spinnen) oid in de natuur.
ik kan mijn ei niet kwijt zeg maar en dat heeft dan zo zijn gevolgen,dan ga ik dingen doen waar ik beter vandaan kan blijven ( p.c programma's bv. ).
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking