weer zo'n vieze potlood reiger
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
ikheberooknog1of2of3................
isse een meeuw vanuit een laag standpunt
nog steeds aan het experimenteren met licht van achteren ,hemelsblauwe luchten ,kadaver zo laag mogelijk houden,sluiptechnieken etc etc etc etc etc.
hahahahahahahaaha
wat ging er mis bij deze? hoe reflectielicht in water te compenseren?:
ps: ben nu al aan het warm draaien voor zondag a.s. hahahahahahaha wacht maar af hahahahaha
Opmerking
-
Opmerking
-
lichtreflexi
Zal er ook wel mee te maken hebben hoe je staat ten opzichte van de lichtinval. Maar die onderwater plaat vind ik ook wel weer wat hebben met dat licht er in. leuk.
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning[
nog steeds aan het experimenteren met licht van achteren ,hemelsblauwe luchten ,kadaver zo laag mogelijk houden,sluiptechnieken etc etc etc etc etc.
hahahahahahahaaha
wat ging er mis bij deze? hoe reflectielicht in water te compenseren?:
ps: ben nu al aan het warm draaien voor zondag a.s. hahahahahahaha wacht maar af hahahahaha
Je zoekt ook wel steeds moeilijke dingen op. Niet alles is goed mogelijk daar zou je mee moeten proberen te leven. Je kunt iets wel graag willen maar fototechnisch gezien zijn sommige dingen onmogelijk.
Wat betreft reflectie in het water zou je een polaroid-filter kunnen proberen dat neem veel van de schittering weg.
Maak je borst maar nat voor zondag, dat wordt hard werken!!mvrgr
Piet
Opmerking
-
ga nie besta nie piet
Oorspronkelijk geplaatst door PietJe zoekt ook wel steeds moeilijke dingen op. Niet alles is goed mogelijk daar zou je mee moeten proberen te leven. Je kunt iets wel graag willen maar fototechnisch gezien zijn sommige dingen onmogelijk.
Maak je borst maar nat voor zondag, dat wordt hard werken!!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschHallo Piet. Zie dat WK goed met photoshop overweg kan. Hij heeft de ring op de foto van de meeuw ook mooi doen verwijderen Groet, Kees Nieuw Zeeland
leg uit zou ik zeggen.
het enigste wat ik kan met canon programma is verscherpen (is 1 druk op de knop)
mvg
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking