Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Heel mooi deze foto's Henk3.
Ik hoop dat je camera snel weer beter wordt (tamiflu wil wel helpen zegt men).
Het zou erg jammer zijn als we niet meer van deze mooie foto's van je krijgen te zien. Want het is elke dag weer een verwennerij om even in deze topic te kijken wat er nu weer voor mooi's staat.
Ps: Winterkoning waar blijven de plaatjes van jouw??? (En dan niet van ontsnapte vogels )
ik heb het te druk ,en als ik tijd vrij maakt voor te gaan fotograferen dan kan ik ze waarschijnlijk toch nog niet plaatsen,heb op deze kast nog geen programma's staan daarvoor.( raw naar jpg omzetten etc.).
mvg
ik heb het te druk ,en als ik tijd vrij maakt voor te gaan fotograferen dan kan ik ze waarschijnlijk toch nog niet plaatsen,heb op deze kast nog geen programma's staan daarvoor.( raw naar jpg omzetten etc.).
mvg
De programma's die je nodig heb staan op int. net, met een klein beetje geduld wel te vinden
Digital Photo professional , is van canon
DBSizer staat ook op int.net,
De vogeltjes die het koppie uit het nest steken in deze serie, zijn niet de jongen maar de ouders. Af en toe wordt er ff gestopt met voeren en zit, waarschijnlijk de pop, even bij de jongen. Ze houd de boel wel mooi in de smiezen. (Ik denk dat de jongen inmiddels wel uitgevlogen zullen zijn.
mijn gestolde vogelfotografeerbloed wordt weer dunner en gaat door dit soort foto's flink aan het stromen,mooie foto's heren.
echt een genot om naar te kijken.
mvg
Deze kwam zojuist even buurten bij mij in de berging.
Net de vogels ff gevoerd en met dat ik de achterdeur in stap fladdert er wat in de berging rond. Ik dacht eerst een mus want die zitten hier momenteel zat. Maar nee, het was toch geen mus.
Opmerking