Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Zo, ik kan geloof ik weer een bericht posten. Een paar dagen wilde dit helemaal niet lukken.
Een klik op compaliteitsweergave kan soms wonderen verrichten. Maar voor je daar achter komt kan het wel eens even duren heb ik gemerkt.
-
Matthijs zit goed in de lift. Ik vraag mij een beetje af hoe dat opeens zo snel gegaan kan zijn.
Ben dus wel benieuwd Matthijs, misschien kunnen wij nog even wat van je leren.
Opmerking
-
Ik had misschien een beetje verkeerd uitgedrukt, ik bedoelde eigenlijk "zoveel".Dank voor het compliment!
@Henk,
Geheimpje
Grapje, ik ben sinds een paar maanden lid van "photodrome.nl" en daar geven ze je veel tips hoe je het beste kunt fotograferen. Voor de rest is het veel experimenteren.
Dat wilde ik wel nog even melden, ik heb sinds een tijdje ook een nieuwe camera: Nikon D300s. Nu nog even sparen voor de Sigma 600mm en mijn set is helemaal compleet!
Opmerking
-
Mooi zo Matthijs.
Heb je een goede krantenwijk?
--
Goed mistig:
Opmerking
-
Zeker, Henk. En daarbij werk ik op zaterdag nog bij een boer.
Inderdaad wel heel erg mistig, maar de grote zilverreiger toch netjes vastgelegd!
Ik heb wel een statief, Kingfisher. De Desq 325, kan mijn camera gewicht net aan maar ik ga dan eigenlijk liever voor een nieuwe kijken. Bijvoorbeeld 1 van Gitzo.
Ik twijfel wel of ik echt een statief nodig heb, ik kan nu nog gerust op 1/50 sec op een paar honderd mm met ongeveer 3 a 4 kilo werken. Maar ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Anders word het gewoon een statief aanschaffen.Last edited by MatthijsH; 26-05-2015, 16:29.
Opmerking
-
Het komt wel goed met jou en je spullen Matthijs. Mooi dat je er een leuke hobby aan hebt.
--
Het bleef maar mistig die ochtend:
Opmerking
-
Geen Kiekendief Matthijs. Het is een buteo buteo.
--
Leuke Tureluur.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking