Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Goed bezig Barend.
    --
    Wiki kan je overigens zelf aanpassen via het knopje bewerken, of je je eerst ook aan moet melden lees je vanzelf wel.
    -
    Jammer voor je Kees, dat je misschien alleen moet gaan maar ja je kan nu al niet wachten eigenlijk dus dat komt ook wel weer goed. Enne veel spek en bonen meenemen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• mooie foto's vandaag, vooral die van die kwak is erg mooi.
      groeten gijs

Opmerking

• Heb het nog even snel gecheckt in mn vogelgids, inderdaad Kees, gewoon een jong. Heb ik het dus verkeerd opgeslagen in mn hoofd. Bedankt voor de verbetering

@Henk3, dit was in een stadsparkje in Melbourne. Mooie foto van die merel trouwens, die vind ik echt wat hebben zo!

Opmerking

• Gaan wel samen hoor Henkie anders val ik te veel af. Alleen het aftellen (verheugen) doe ik in mijn eentje; Ing ziet liever kleinkinderen dan vogels.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• wat zie ik daar!
            Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
              . Alleen het aftellen (verheugen) doe ik in mijn eentje; Ing ziet liever kleinkinderen dan vogels.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• veel mezen op mijn stekkie.
                Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Ik ben even in Melbourne wezen kijken maar dat valt nog niet mee om daar dat stadsparkje te vinden, ik zie wel een wat groter lake. Wat een grote stad is dat.
                  -
                  Toch fijn Kees dat Ingrid wel met je mee gaat. Neem gewoon je kleinkinderen ook mee.
                  -
                  Leuk Barend, die vogeltjes op je stekkie. Bij mijn stekkie is het momenteel mijn vaste roodborst en merelman en verder wat kool en pimpelmezen maar ook niet veel meer helaas.

--
                  Wat is het nu, een fluiter of toch een fitis:

In mijn beleving is het vogeltje wel erg klein voor een fitis maar ja ik ben daar niet zo heel goed in.
                  Last edited by Henk3; 14-04-2015, 09:46. Reden: Foto toegevoegd.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Henk ,ik ben blij die gaaien eindelijk op mijn stekkie komen maar het zijn wel terroristen hoor die gaaien, ze slopen alles, maar ze zijn nu niet meer zo schuw, als ik vanuit huis kijk durven ze zelfs in mijn kijkgat te gaan zitten.
                    ik kan mijn hutje vanuit de keuken zien.

gr

Opmerking

• Henk ik denk voor de tjiftjaf te gaan , maar het is altijd zo beroerd te zien , de fluiter is toch geler??

gr

Opmerking

• Maak eens een paar plekjes aan of in je zitplaatsjes waarin je een pinda of eikel kan verstoppen. Eenmaal gevonden komen ze daar zeker wel weer een kijkje nemen om het hapje op te halen. Het moment voor jou om te schieten. Een stukje appel zijn ze trouwens ook gek op.
                        Wat je misschien ook nog kan doen als je geen lens door je kijkgat hebt liggen, een lege fles o.i.d ter grootte van je lens ongeveer er in leggen. Dan wennen ze misschien nog beter.

Overigens wat dat slopen betreft, merels en spechten kunnen er ook wel wat van.

Ik kan mijn hutje helaas niet zien vanuit de keuken want dan moet ik zo'n 6 kilometer door landschap en bebouwing heen kijken, lukt niet.

Tja ik weet het niet hoor wat die fluiter/tjiftjaf/fitis betreft. Een tjiftjaf zal het niet zijn want ik heb hem niet horen tjiftjaffen.
                        Last edited by Henk3; 14-04-2015, 10:46. Reden: Nog meer lettertjes getypt.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• samen aan het ontbijt.
                          Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• En met een beetje geluk krijg je er dan opeens ook eens zo'n vogeltje bij:
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• jou vogel is een fitis Henk.

Opmerking

• Ok bedankt. Ik dacht dat ie te klein was voor een fitis.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X