Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
    mooie foto's henk

was vandaag in amsterdam geweest en tewijl ik door het vondelpark liep kwam ik een stuk of 10 alexanderparkieten tegen. heb foto's gemaakt maar kwam er achter dat de camera niet goed afgesteld was, jammer van de foto.
    Dank je Gijs. Dat probleem met de instellingen heb ik ook wel geregeld hoor. Druk met fotograferen en ff niet kijken naar de instellingen en vergeten op het schermpje te kijken etc. Valt nog niet mee om vogelfotograaf te willen zijn hoor.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• nee inderdaad henk, heb ook niet zo'n hele goede camera maar af en toe maak ik wel eens foto's dus voor is het goed genoeg.
      groeten gijs

Opmerking

• Spreeuw:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
          Meningen verschillen.

Het blijft toch Matthijs' foto.
          Als iemand voor hem de foto bewerkt kan hij daar toch alleen maar van leren?

Mijn jongste zoon speelt ook wel eens met een fotootje van mij. Ik heb er geen bal interesse in maar hij doceerd Photoshop op hoger beroeps onderwijs niveau en doet het allemaal met zijn ogen dicht en handen geboeid achter zijn rug. Ik vind het wel eens leuk het verschil te zien tussen een bewerkte en niet bewerkte foto, en te zien krijgen wat er zo allemaal niet kan met Photoshop ( en andere programmas natuurlijk)

Maar het blijft mij niet boeien omdat ik plaatjes schiet voor mijn eigen plezier.

Op verschillende vogel foto groepjes waar ik voornamelijk mee kijk, zijn het grotendeel van de foto's bewerkt. Suum cuique leerde ik vroeger al op school.

Voor mij doet Matthijs het fijn. Hij is tenslotte pas 13 en plaatst meer foto's dan menig een op dit forum. Houden zo!

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
          Bedankt voor de positieve woorden!

Opmerking

• Heggemus:
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• mooie foto, er zitten er hier weer een hoop in de laurier
              groeten gijs

Opmerking

• Oehoe, het inmiddels wel bekende vogeltje van Nederland denk ik.
                Een mannetje die soms ook op het hoofd van een fotograaf gaat zitten om vervolgens een soort van paring uit te proberen. Gwoon een soort van paringsgedrag dus bij gebrek aan een vrouwtjes oehoe.
                Zolang je maar stil blijft staan is er niks aan de hand, echter als je hier niet van gediend bent en je weert de vogel af als je er bijvoorbeeld genoeg van hebt of bang bent, dan probeert hij zich vast te grijpen en haalt je het hoofd mooi open. Dit heb ik ook gezien. Hoe dom kan je zijn. De oehoe trekt zijn nagels in en land gewoon op zijn kussentjes bij sommige mensen op het hoofd. Meestal hebben die mensen zelf ook schuld aan deze akties van de oehoe omdat ze hem aktief proberen te krijgen met hun oehoe geroep.
                Ik ben er diverse keren geweest maar meestal zonder redelijke foto huiswaarts gekeerd.
                Nu had ik toch iets meer geluk denk ik zelf:
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Wat een super gave foto van de oehoe Henk!! Stoere vogel om te zien
                  Groeten Tom

Opmerking

• scholekster, helaas veel te ver weg.
                    Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• kijk mij eens .
                      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Doe ik er ook 2 Barend:
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Opmerking

• Opmerking

• Last edited by vandijka1983; 29-03-2015, 14:42.

Opmerking

• erg mooie foto's !
                                groeten gijs

Opmerking

Working...
                                X