Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Als een foto niet geworden is wat je zelf voor ogen had, gewoon leren om een foto ook weg te mogen gooien want er komt wel een keer weer een foto-moment.
Dus naar mijn idee moet je niet eens gaan bewerken met een dergelijke foto. Het is een mooi leermoment. Je hebt nu het resultaat gezien, sla het op in je geheugen en doe er de volgende keer je voordeel mee. Intussen kan je het camera-boekje lezen en nog eens doorlezen.
Als een foto niet geworden is wat je zelf voor ogen had, gewoon leren om een foto ook weg te mogen gooien want er komt wel een keer weer een foto-moment.
Dus naar mijn idee moet je niet eens gaan bewerken met een dergelijke foto. Het is een mooi leermoment. Je hebt nu het resultaat gezien, sla het op in je geheugen en doe er de volgende keer je voordeel mee. Intussen kan je het camera-boekje lezen en nog eens doorlezen.
Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee om een foto weg te gooien. Alleen kom je hier in zeeland niet zo vaak hele bijzondere vogels tegen. Laatst ben ik naar Noord-Beveland geweest en daar veel roofvogels gezien. Daar heb ik toch wel een aantal mooie foto's van over.
Mijn camera boekje heb ik al verschillende keren door gelezen...
Ik vond het zelf eigenlijk wel mee vallen. Maar dichterbij kun je ook echt niet komen. Wij hebben hier in zeeland ook niet veel van die kijkhutjes. Dan moet je echt weer lang gaan rijden. Maar bij ons zitten er veel watervogels, daar hebben we wel hutjes voor, maar voor bijvoorbeeld de bosvogels niet. Die heb je hier ook niet zoveel geloof ik
Daar heb ik vaak last van. Bijvoorbeeld gisteren, dan fiets en loop je een paar uur door de polder, en wat kom je dan tegen: 1 Reiger. Dat is alles. Daar baal ik best wel van.
Maar van die reiger heb ik wel iets leuk kunnen maken vind ik zelf:
Opmerking