Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Leuk soortje Matthijs, lijkt mij een steenloper soort. Waarschijnlijk een bonte.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk BerichtLeuk om te weten. Ik zie ze hier veel maar wist eigenlijk nooit wat de naam wasMvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Op een grasveldje naast mijn vogelhutje kwam ik deze zanglijster tegen. Mijn camera en lens had ik op dat moment al uitgeschakeld omdat ik op weg was om naar huis te gaan. Rustig languit op de grond gaan liggen en de lens en camera weer ingeschakeld. De zanglijster bleef al die tijd gewoon waar ie was zodat ik een paar foto's mocht maken voor de vleugels gebruikt gingen worden op weg naar de jongen in het nest.
Leuk zo onverwacht oog in oog met deze vogel en zonder camouflage.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk BerichtHeel mooi! Hoelang bleef hij daar staan?
Alleen uw copyright staat nog op 2014
Vanmiddag ben ik er nog even wezen kijken maar hij stond er niet meer Barend, ha, ha.
Opmerking
-
De steenlopertjes zijn gewoon steenlopertjes, er zijn geen bonte van. Er zijn wel allerlei strandlopers maar dat zijn andere vogels.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek Bekijk BerichtDe steenlopertjes zijn gewoon steenlopertjes, er zijn geen bonte van. Er zijn wel allerlei strandlopers maar dat zijn andere vogels.
Opmerking
-
Scholekster - 10-8-14.
Komt er plotseling een 2e bij als ik net afdruk.
Opmerking
-
Blauwe Reiger:
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking