Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Dat "bootje" was natuurlijk een geintje. Ik denk dat ie klaar was voor transport want hij was geladen op een vrachtschip. Dat kon ik verder ook niet zo heel goed zien want de afstand tussen het bootje en mijzelf was meerdere honderden meters.
--
Dat "bootje" was natuurlijk een geintje. Ik denk dat ie klaar was voor transport want hij was geladen op een vrachtschip. Dat kon ik verder ook niet zo heel goed zien want de afstand tussen het bootje en mijzelf was meerdere honderden meters.
--
Ik denk vooralsnog een fluiter.
Lijkt een tuinfluiter maar met deze is het altijd lastig te zien inderdaad. Maak je deze vanuit je eigen hut?
Nou het is niet altijd maar vogels en nog eens vogels hoor. Vandaag nog even enkele uren zitten wachten. Bijna niks. Thuis alles maar gelijk in de prullebak gekieperd. De moeite niet waard. Geen licht genoeg. De ene dag is de andere niet heb ik gemerkt. Koude tenen weer was het.
Opmerking