Mooie roeiboot Henk, jij kan tenminste overdekt en droog roeien...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HenkvdMeer Bekijk BerichtGisteravond laat, nog ff uit het raam kijken en wat zie je dan.................
Opmerking
-
Dat "bootje" was natuurlijk een geintje. Ik denk dat ie klaar was voor transport want hij was geladen op een vrachtschip. Dat kon ik verder ook niet zo heel goed zien want de afstand tussen het bootje en mijzelf was meerdere honderden meters.
--
Ik denk vooralsnog een fluiter.
Opmerking
-
Nou mooi is dat. Varen was toch even niet mogelijk Kees.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtDat "bootje" was natuurlijk een geintje. Ik denk dat ie klaar was voor transport want hij was geladen op een vrachtschip. Dat kon ik verder ook niet zo heel goed zien want de afstand tussen het bootje en mijzelf was meerdere honderden meters.
--
Ik denk vooralsnog een fluiter.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Opmerking
-
Ja vanuit eigen hutje.
Opmerking
-
Nou het is niet altijd maar vogels en nog eens vogels hoor. Vandaag nog even enkele uren zitten wachten. Bijna niks. Thuis alles maar gelijk in de prullebak gekieperd. De moeite niet waard. Geen licht genoeg. De ene dag is de andere niet heb ik gemerkt. Koude tenen weer was het.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtDe ene dag is de andere niet heb ik gemerkt.
Koude tenen weer was het.
Henk , heb jij geen verwarming in je hut.
Opmerking
-
-
Dat zijn hele fraaie platen Henk!
Andere Henk, de vogel die boven de zilverreiger vloog, was dat een boomvalk?
Van mij een lilianae deze keer.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking